Dette må gjøres denne uken

//Reklame – annonselenker

God mandag alle sammen♡

I dag våknet jeg i full panikk og kom på at det er jul om bare 6 dager og jeg reiser om allerede 7. Helt til i dag har jeg tenkte at jeg har kjempe god tid og fortsatt kan ta det med ro når det gjelder planlegging av jul, hverdagslige ting og reisen. Det kan jeg jo ikke, jeg har jo bare 6 dager på meg og det er masse jeg er nødt til å gjøre denne uken. Veldig masse faktisk! 

 Processed with VSCO with g3 presetLIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER. (Finnes i flere farger).
 

🌸 MIN HUSKELISTE DENNE UKEN 🌸

Handle julegaver – Smart som jeg er har jeg enda ikke klart å handle ferdig julegaver. Jeg har faktisk ikke startet engang, noe som er helt krise. Sånn her er det hvert eneste år og jeg vet ikke engang hvem jeg skal kjøpe gave til. Jeg tror nesten jeg burde ha en liste på det også haha.. Planen er hvert fall å få handlet litt julegaver i dag, det må jeg bare gjøre – ellers er jeg redd jeg faktisk ikke rekker det. Jeg har gjort opp noen tanker om hva jeg skal kjøpe til de forskjellige som jeg vet skal få julegave av meg, men jeg er fortsatt veldig usikker. Så dette kan bli spennende! 

Ta sol – Jeg reiser straks til varmere strøk med sterk sol og da er det viktig med litt farge. Jeg syntes hvert fall det er viktig! Da slipper jeg kanskje å bli solbrent de første dagene pluss at det alltid ser bedre ut å være litt solbrun. 

Trene – Mitt ”nye liv” med treningen går som det går, og selvom jeg har mye å gjøre denne uken har jeg lyst til å få til noen timer på treningssenteret. Jeg vet at jeg får mer energi og føler meg bedre etter at jeg har trent så det må jeg virkelig prøve å få til. Jeg er nødt til å presse meg selv, men det er jeg vandt til! 

Shoppe – Når jeg tenker meg om har jeg nesten ingen sommerklær. Eller jo, jeg har jo det – men ingenting nytt og fint. I det siste har faktisk stilen min endret seg en del, hvert fall siden jeg kjøpte de sommer klærne jeg har i skapet nå så det frister virkelig med noe nytt nå som jeg faktisk får bruk for det. Som de fleste vet er jeg ikke en stor fan av å gå rundt å shoppe i butikk, nå finnes det vel heller ikke noen sommerklær ute så det blir nok litt nettshopping!

Spise sunt – Selvom det er jul og tid for å spise masse god mat har jeg lyst til å tenke litt på hva jeg putter i meg. Bare litt haha.. Nå som jeg skal prøve å trene ordentlig og satse litt på det er det viktig å spise riktig og sunt, det er minst like viktig som treningen. 

Søke om ESTA/ VISUM – Jeg er faktisk litt usikker på om jeg trenger det i og med at jeg var i Florida og hadde ESTA der, det er jo ikke så alt for lenge siden det og ESTA varer vel ganske lenge? Jeg er nødt til å søke litt på nettet om akkurat dette for det er viktig å ha, hvert fall dit jeg skal. 

Fikse regnskap – Forrige uke var jeg i møte med regnskapsfører, det var virkelig på tide haha.. Jeg hadde jo ikke styring på pengene mine og trengte en liten opprydning. Det endte jo faktisk med at hun ble regnskapsføreren min og er ”ansatt” hos meg. Hvor kult er ikke det? Nå som det snart er et nytt år er det mye som må fikses i regnskapet og det burde jeg gjøre før jeg reiser da jeg blir borte i hele to uker. 

Betale reisen – Jepp, det er enda ikke gjort. Eller, stefaren min har betalt enn så lenge da det var han som bestilte for meg. Jeg fant jo ut at jeg skulle reise da jeg satt på vors og reisen ble bestilt da jeg ikke var hjemme så han måtte legge ut for meg! Det var de 12000 kronene, jeg klager ikke for det er faktisk en veldig god pris. Jeg skal jo tross alt reise veldig langt.

Redigere video – Selvom det er mye å gjøre om dagene kan vi ikke glemme YouTube og videoer. Jeg vlogget hos frisøren i går og er nødt til å redigere den før onsdag da planen er å slippe videoen da. Det blir bra. 

Møte hos Splay – På fredag skal jeg og Martine i et møte hos Splay. Det er egentlig bare for å prate litt om hva som skjer fremover de neste månedene, hvordan vi skal filme og slike ting. Jeg reiser jo og skal selvfølgelig filme masse på turen. 

Filme videoer – Dette er det også super viktig at vi får gjort. Vi pleier å ha masse videoer på lur slik at vi alltid har noe å legge ut, nå har vi nada. Noe som faktisk er veldig stressende. I tillegg så reiser jeg pluss at det er veldig mye å gjøre fremover for både meg og Martine. Så på fredag er planen å sette av hele dagen etter møte hos Splay til å filme videoer. Det kommer til å bli slitsomt, men så klart veldig morsomt. Jeg elsker å filme til dere! I den sammenheng trenger vi jo video tips – legg igjen en kommentar på hva du vil se på kanalen vår fremover! 

Pakke – Jeg reiser dagen etter julaften, veldig tidlig på morgenen. Derfor er jeg nødt til å pakke lørdag lille julaften. Når jeg skal ut å reise pleier jeg alltid å pakke dagen før eller samme dag som jeg reiser,  men denne gangen blir nok det umulig. Jeg vil ikke sitte å pakke på selve julaften, da skal jeg kose meg med familie og juletradisjoner! 

Feire jul – Sist men ikke minst så må jeg også feire jul. Jeg gleder meg masse og tror denne julen kommer til å bli akkurat som forventet, helt fantastisk! GOD JUL alle mine fine♡ 

 Processed with VSCO with g3 preset
LIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER. (Finnes i flere farger). 

44 kommentarer

Siste innlegg