MITT NYE KORTE HÅR

//Reklame

Heihei alle mine fine ♡

Nå er jeg akkurat ferdig hos frisøren og er på vei hjem. Jeg har lenge skrevet at jeg har lyst på kort hår og jeg har lenge prøvd å få det til å skje. Som den pingla jeg er har jeg ikke turt å klippe meg, frem til i dag! Jeg har endelig klipt meg kort etter mye om og men, det føles helt fantastisk. Jeg hadde jo ganske langt hår og hadde i extensions og alt før i dag. Jeg tror nesten det var det som gjorde at jeg plutselig bare klipte meg kort. Jeg ble rett og slett dritt lei langt hår! Det er jo så mye jobb.

Her er håret mitt før noe som helst ble gjort – med extensions:

Mitt naturlige hår – uten extensions:

Som alltid var jeg hos fine Ingunn på Hendrix hair Grunerløkka. Hun er alltid like blid og hyggelig og ikke minst flink!

I dag har vi gjort masse med håret mitt. Vi har klippet, farget og tonet det. Heldigvis gikk det fort da jeg har verdens dårligste tålmodighet haha.. Jeg klarer jo ikke sitte stille! Jeg vlogget også i dag så dere kan få se hele prosessen, samt litt humor så klart! Vi hadde en veldig morsom dag i salongen, vi hadde tross alt hele stedet for oss selv så jeg er glad for at jeg valgte å vlogge i dag.

Resultatet:

Hva syntes du? Var det ikke fint? Jeg elsker det, hvert fall så langt. Jeg får se om jeg ikke blir lei eller begynner å angre, jeg tviler på det – men alt kan skje! Noe av det beste er helt klart det at jeg kan ta masse i håret mitt uten at det er extensions som plager meg haha.. Dere aner ikke hvor deilig det faktisk er for meg! Jeg føler ikke jeg har fått vasket håret ordentlig etter at jeg satt dem inn, noe som ikke akkurat er den beste følelsen!

Nå skal jeg komme meg hjemover, jeg sitter faktisk i bilen å blogger nå! Ha en fin kveld videre babes. Ta vare på hverandre, love you all ♡

198 kommentarer

Siste innlegg