NY VIDEO – MASSE NYE KLÆR

//Reklame

Hallo alle mine fine♡

Da var det onsdag og klart for en ny video på våres YouTube kanal. Denne gangen har vi fått masse fine klær fra Junkyard som vi viser frem! Jeg er veldig fornøyd med klærne og gleder meg til jeg kan bruke alt. Som vi sier i videoen så er det linker til alt av klærne vi har fått i infoboksen på YouTube, trykk HER så kommer du rett til videoen på YouTube og til linkene. 

Enjoy♡

Husk å abonnere på kanalen vår, det er helt gratis og du kan gjøre det HER. Da blir jeg glad! 

5 kommentarer
    1. Hvorfor blir leppene dine til hver sin side når du prater? Den ene leppa går til høyre og den andre til venstre, så det ser veldig rart ut haha!

    2. Hei Isabel! Jeg lurte på noe? Kan du Plis begynne å vlogge på snap hver dag der du viser hva du får I kalenderen av Martine?!!! Jegs ynds det er sååå gly å se på hvor goals man kan være, for ja! Bff forholdet deres er virkelig GOALS❤️ Skal gi meg nå, men husk dette: stå på girl! U Can do this! Fuck the haters because somebody loves yah?😘 stooor klem din største fan, PS: TUUUSEN TAKK for bilde jeg fikk på M&G, og du aner ikke hvor stort dere var for meg at du svarte på dm min på insta!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg