Bildene som aldri kom på bloggen – JEG SER JÆVLIG STYGG UT

Heihei alle mine fine ♡

Da var det nok en gang tid for å drite meg selv ut litt. Det er alltid like gøy – for dere hvert fall. Ikke fullt så gøy for meg. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg velger å gjøre dette mot meg selv, men noen ganger må man risikere litt for å få andre til å le. Jeg skal ikke lyve å si at jeg selv aldri har ledd av disse bildene av meg for det har jeg! Jeg ser jo helt jævlig ut på noen av disse bildene. Uff flaut..

Prøvde å leke litt sexy… Funket dårlig!

Skjønner ikke helt hva som skjer her…

Ja.. Litt usikker på hva jeg skal si haha!

Hahaha…

Som blogger tar man massevis av bilder før man får det ene perfekte bildet. Resten av bildene havner i søpla, denne gangen også på bloggen. Jeg vet at det er mange som elsker disse innleggene og det skjønner jeg veldig godt! Det er jo morsomt – jeg ser jo helt forjævlig ut.. Det er også mange som liker at jeg ikke tar meg selv så seriøst og klarer å ha litt selvironi, det er viktig. Håper du syntes dette var like morsomt som forrige gang!

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Love you all ♡

91 kommentarer

Siste innlegg