Dette tjener jeg penger på

God morgen alle mine fine♡

Det er kanskje litt sent for å si god morgen, men for meg er det faktisk det. Jeg våknet veldig sent idag, faktisk for ikke så veldig lenge siden. Jeg var oppe i hele natt og filmet videoer til dere, tiden gikk så utrolig fort og plutselig var klokken 0300. Jeg var heller ikke hjemme å filmet, jeg var hos Martine så jeg måtte også komme meg hjem. Det tok jo litt tid, så jeg var vel ikke hjemme før klokken 0330! Jeg tuller ikke når jeg sier at vi bruker så utrolig lang tid på både blogg og YouTube. Det tar så utrolig mye lenger tid enn det folk tror! Men det går bra, for jeg elsker det.

Det er jo både en hobby og blitt en jobb. Vi tjener penger på det, og da blir det selvfølgelig et mye større press på oss og vi føler vi må prestere bra! Vi gjør det jo selvfølgelig ikke for penger, vi startet jo fordi vi syntes det var gøy. At det har blitt en jobb er kjempe morsom og egentlig bare en bonus. Jeg er så takknemlig. Du kan finne kanalen vår HER

Var jeg ikke søt med denne rosa sløyfen på hode? 🎀 Haha, jeg fikk helt dilla på den i går, og skulle absolutt ha den på hele kvelden. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en lignede. Noe jeg er skikkelig redd for nå er at døgnrytmen min blir ødelagt igjen. Jeg kommer sikkert ikke til å få sove før kjempe sent i natt, kanskje jeg er nøtt til å døgne en natt? Jeg får se hvordan det går i kveld. Jeg har lenge prøvd å fikse døgnrytmen min, jeg har nemlig lyst til å begynne å stå opp litt tidlig. 

Uansett, i dag har jeg ingen planer. Jeg tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur på trening. Jeg må jo opprettholde det og klare å komme meg på trening flere ganger i uken. Jeg har et mål jeg vil nå når det gjelder treningen og det skal jeg klare! Nå sitter jeg med kaffen min og høy musikk på høyttaler, jeg har blitt avhengig av morgen kaffen min! Den er så god, jeg har lagt ut bilde av den på Snapchat (isabelleeriksen) mange ganger og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. 

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

9 kommentarer

Siste innlegg