Julestemning

God kveld alle mine vakre!

 

Nå er forestillingen jeg har vært på i dag ferdig og Gud så koselig det var! Jeg fikk virkelig julestemning og klarer ikke vente til jul nå. Jeg var jo å så på fordi min lillesøster er med, hun danser og synger og er veldig flink. Jeg er stolt!

⭐️ GOD JUL ⭐️

Hvis ikke du også fikk julestemning nå så vet ikke jeg! Showet var også veldig fint og ikke minst veldig bra satt sammen. Det het «En jul i gamle dager» og alle som sang var også utrolig flinke. Jeg tror faktisk det var et sekund jeg tenkte «hva i alle dager gjør du her, du burde jo synge i operaen». Haha, så ja- jeg er veldig imponert. Jeg så jo på det samme showet i fjor, men husket ikke så mye. Noe som ikke gjorde at det var det samme i år også. Og ikke minst så er jeg veldig stolt av Julie!

Nå skal jeg spise pizza, redigere video som kommer ut senere i kveld. Så skal jeg bare ta det med ro! Ha en fin kveld babes, vi blogges senere! Love you

43 kommentarer
    1. Legg meg til på snap:
      Sarkruk 💛
      Elsker deg og Martine!!
      Hadde betydd veldig mye for meg om du hadde lagt meg til på snap!!😍
      Du er mitt forbilde!!
      Hilsen sara❤️ din største fan!!

    2. Vil du adde meg? Hadde gjort dagen min såååå mye bedre❤️ Pliiiiis🙏🏻 Ogsp fikk jeg mensen for første gang idag😂❤️ Brukernavn: mmaartine12

    3. Hei, har noen bilder av oss, kan du adde meg på snapp? Så hadde jeg blitt veldig glad❤️ Nadiiapriivat

    4. Du er min favorittblogger all time!!😍😍 elsker videoene deres på youtube også🧡
      Dagen min hadde blitt super hvis du la meg til på
      Snap!!!❤️❤️❤️❤️
      Angasweet123

    5. Kan du pliiis adde meg på snap? Hadde betydd såå mye du aner ikke! Sc: karolinehoie05 ❤️❤️

    6. Jeg så deg men turte ikke å gå bort:((angrer veldig..😔❤️jeg bor ikke der så jeg er veldig langt unna deg:((Kan du adda meg på Snapchat? Da blir jeg så himla gla! Du gleder folk!! Add meg (hvis du vil:)) snap: bobble-gum

    7. Heiiii
      Jeg elsker bloggen din å jeg har fulgt deg nesten helt siden du begynte å blogge. Å når du kom på PH så var jeg faktisk litt stolt over deg💝 Jeg er så glad på dine vegne. Så deg på Årnes I dag å skulle spørre om jeg kunne ta bilde, men jeg gikk akkurat tom for strøm. Kan du legge meg til på Snapp deg hadde betydd mye. Snapp: elolinone123
      Hilsen Eline💝💙💗

    8. Hun burde være stolt over å ha deg som storesøster. Dere likner ikke så veldig. Men begge har skjønnheten:))

    9. Hei! Jeg er gutt, men abonerér på dere på yt, følger med på bloggen, stiller spm til ukens spm, og følger deg på Insta! Hadde betydd mye om du la meg til! : kevkule

    10. Hei❤️ Jeg trenger en å snakke med!! Så jeg lirte på om du kunne legge meg til så vi kunne snakke❤️ Snap:heddabohler. Love u❤️❤️

    11. Var med i fjor, og jeg gikk på dans sammen med Julie.
      Forestillingen er helt fantastisk, man får liksom skikkelig julestemning. God jul<3

    12. Hei Isabelle!❤️
      Det var så gøy at du la meg til på Instagram!😭❤️
      Og nå håper jeg at du kan legge meg til på snapchat💜😽
      Jeg heter anhyse123❤️❤️
      Håper på det beste, kjempe glad i deg

    13. Tror det er dette innlegget man skulle kommentere på men hvis ikke så sorry haha.
      Heter emiliebruns på Snapchat, hadde vært dritkult om du hadde lagt meg til, har fulgt snapchaten din siden slutten av 2015 eller begynnelsen av 2016. Altså før paradise ❤️

    14. Så koselig. Jeg fikk julestemning tidlig, på grunn av at jeg jobber i en Gjenbruksbutikk og vi tok fram juleting. 😄

    15. OMG!! Jeg skulle være der! Men jeg skulle på Juleshow øving:(( Jeg bor på Årnes!! Kan du adde meg på snap?? mariamariakul

    16. Hun var så søt omg<33
      Jeg heter også Julie hihi💗💗
      Hvis du vil så kan du adde meg på snap (HADDE BETYDD SÅ MYYYYE)
      Brukernavn: julie2014123
      ELSKER DEG<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg