Hei fra…

Heihei alle sammen!

I dag merker jeg formen er helt jævlig, noe som er skikkelig kjipt. I går var jeg ute å festet og hadde det kjempe morsomt, noe som beklageligvis får konsekvens dagen derpå. Det er så mye morsommere å dra ut på byen når man ikke gjør det flere ganger i uken slik som jeg gjorde før. Jeg setter liksom mer pris på det og klarer å kose meg mye mer enn før!

Slik ser jeg ikke ut i dag for å si det sånn.. Føler meg ikke like fresh heller! Noe som er skikkelig kjipt er at jeg har begynt å bli litt fyllesyk når jeg er ute, det ble jeg aldri før. Kanskje det er fordi jeg ikke er ute så mye lenger, eller så er det bare det at jeg begynner å bli eldre! Kjipt er det uansett.

Nå sitter jeg faktisk på forestilling i Årnes. Det er jule forestilling som min lillesøster er med i! Jeg var å så på i fjor også og da var det så koselig og jeg fikk skikkelig julestemning. Håper virkelig det samme skjer i år også for julestemning er det dårlig med om dagen.

Jeg har med meg kamera så jeg skal prøve å få knipset et par bilder så jeg kanskje får gutt dere noe julestemning på bloggen senere i dag. Nå skal jeg legge fra meg telefonen og fortsette å se på. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all💖

258 kommentarer

Siste innlegg