Jeg har vært hos spådame + Bli stripper?

Heihei alle sammen!

Som jeg skrev i et tidligere innlegg har jeg vært på messe i dag. Det var som det er vært år på denne tiden messe på Lillestrøm. Jeg har aldri vært her før og med en gang jeg hørte at man kunne bli spådd der bestemte jeg meg for å dra! Jeg gledet meg til denne dagen i seriøst flere dager kun fordi jeg skulle bli spådd av spådame.

Jeg har alltid vært litt skeptisk når det kommer til slike ting og jeg har ikke helt visst hva jeg skulle tro på! Jeg har alltid trodd at det finnes noe mellom himmel og jord, men at andre mennesker kan «lese» andre har jeg vært litt i tvil om. Helt til i dag da for å si det sånn!

Jeg prøvde meg også på poledance, og fikk faktisk et gratis kurs. Det kommer jeg helt klart til å bruke. Det var så morsomt! Dansingen ser jo også veldig bra ut og det er en veldig sexy sport! Ka skje jeg skal satse på det og bli stripper? Haha, neida..

Det var masse forskjellige greier på denne messen, masse som er veldig interessant! Vi gikk rundt en del og så litt på ting. Jeg skal ærlig innrømme at jeg tror vi ble lurt på et par ting og kastet bort en del penger der i dag. Men da vet vi det og det er enkelte ting jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Som for eksempel IKYA. Det gikk ut på at noen skulle komme inn i din energi og få deg til å slappe av og på en måte lese deg og fortelle hva man kan gjøre for seg selv. Dette funket absolutt ikke og det var nesten så jeg begynte å le. Aldri mer, selvom det var morsomt haha..

Noe jeg helt klart kommer til å gjøre igjen er å bli spådd. Jeg er virkelig sjokkert og ikke minst imponert! Jeg er nesten litt redd.. Det at en dame kan finne ut så mye om deg og vet hva som kommer til å skje med deg i fremtiden er skremmende. Hun vet til og med sikkert når jeg skal dø! Noe som skremmer meg. Hun fortalte om ting som har skjedd og hvordan jeg føler meg som hun umulig kunne visst. Det eneste hun brukte var også en helt vanlig kortstokk!

Hun visste ting ingen andre vet om meg, så det var virkelig vært både tiden og pengene. Jeg har ikke lyst til å fortelle akkurat hva hun sa om ting, det tror og håper jeg dere forstår. Jeg er rett og slett sjokkert og kommer helt klart til å gjøre noe lignede igjen!

Vi vlogget også litt i dag, så den kommer vel ut på våres YouTube kanal allerede imorgen. Jeg må virkelig sette av litt tid til å redigere imorgen, selvom jeg egentlig ikke har tid. Jeg skal nemlig på forestilling, det skriver jeg litt mer om imorgen. Nå skal jeg straks løpe ut døren, jeg dkal nemlig ut på byen i dag! Det blir bra. Legg meg til på Snapchat (isabelleeriksen) jeg snapper alltid masse når jeg er ute, hehe.

Har du noen gang blitt spådd? Hva syntes du?

19 kommentarer
    1. Hei isabelle. Kan du lage et innlegg om håndball, håndballsko, håndballklister, håndballbager og knebeskyttere i kveld? Da er du kjempesnill😀😀😀😃😃😃😊😊😊

    2. Du forteller du skal fortelle i et innlegg om hva spådamen sa, også skriver du tusen ting om alt annet og vil ikke kommentere det hun fortalte deg engang 🙄👎👎👎

    3. Håper du koste deg på frogner, og drinken jeg gav til deg ikveld. Diu vil le for denne kommentaren. Var så godt å gi deg den klemen du fikk.Vi har mye å prate om. Møttes på ***. Din XOXO. Sju bokstaver i navnet mitt. Vi må snakke samnen. Så mye til felles – du aner ikke. Sorry babe. Mayby your love <3

    4. Tusen takk for at du la mg til på snap!😽✨ ELKSER DG!! Kjempe glad for at jeg møtte deg! PS: Håper du svarer på ms hah😂❤️

    5. møtte deg på slayday 30. september på rush. pliiis add meg på snapchat hadde blit sp glad<3 jeg heter mali.stenerud

    6. Jeg heter amatheacool, super glad i deg❤️Håper du legger meg til! Jeg vil alltid spørre spm til men rekkene aldri☹️Pliss add meg💗😘Lu!

    7. Hei Isabell❤️ Eg er stor fan og elska deg og syntes du e syyyykt fin❤️ Eg håper du kan legge meg til på sc
      Heiter hanna-hofstad på sc❤️

    8. Vet ikke om det var her jeg skulle skrive det da, haha!💓 Men uansett jeg heter Mathilde.005 på Snapchat, og lurte på om du kunne adde meg?😻 DET HADDE BETYDD SÅ UTROLIG MYE AT DU IKKE ANER DET!! ILY💓

    9. Hei,sykt stor fan! Hadde en bitte bitte liten samtale med deg på insta men kan du pliiiiis legge meg til på snap? Skal ikke mase der heter: marie_mikkeline♥️♥️♥️12 år♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg