Jeg er glad jeg ikke er barn i dagens samfunn

//reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Jeg er så glad for at jeg vokste opp for flere år siden da det ikke fantes sosiale medier og ikke nå. Jeg hadde en veldig fin barndom og har massevis av minner og ting jeg kan tenke tilbake på! Noe av det jeg er mest glad for er at det ikke fantes sosiale medier og at slike tekniske ting ikke var så populært. Jeg var ute å lekte så å si hele tiden når jeg hadde tid og det var sjeldent jeg satt inne på fridager. Som de fleste allerede har fått med seg turnet jeg på et høyt nivå og hadde treninger så å si hver eneste dag i flere timer. Men, var jeg ikke på trening så var jeg ute å lekte. Uansett om det var vinter eller sommer, snø eller sol. Det fantes aldri dårlig vær!

Jeg føler det er så sinnsykt mye som har forandret seg, noe jeg syntes er litt trist. Nå er det sjeldent jeg ser barn som er ute å leker, når jeg tenker meg om nå så er det faktisk veldig sjeldent. Lekeplassene er alltid tomme og jeg skjønner ikke hva barn driver med nå om dagen. Eller jo, jeg skjønner jo det. Dem er inne å spiller eller sitter på pcen og lignede.

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg klarer faktisk ikke beskrive hvor glad jeg er for at slike ting ikke fantes da jeg var liten. Det kommer jo også bare til å bli verre og verre i årene som kommer og jeg får nesten vondt av tanken på at mine barn helt sikkert kommer til å være helt opphengt i sosiale medier, teknologi, spill på pc osv!

Misforstå meg rett, jeg liker sosiale medier og syntes teknologien og alt er utrolig kult, men det at barn som jeg mener egentlig burde være ute å leke har tilgang til ting man egentlig må være tenåring og voksen for å ha tilgang til er sykt og rett og slett ikke bra. Hvorfor er ikke barn ute å leker på lekeplasser og finner på ting med venner? Nå sitter jo barn å prater med hverandre over telefon og over webkamera på pc.. 

Processed with VSCO with c1 presetGENSER/ BODY – NLY HER. BUKSE – NLY HER. JAKKE – Americandreams

18 kommentarer
    1. Jeg er veldig enig med deg der. Jeg har så kusiner og fettere som sitter på mobil og iPad hele dagen. De er fra 4 til 8 år. Det positive ved det er at hun ene er faktisk bedre på engelsk enn det jeg er… og jeg er 20 😂🙈 (jeg er ikke så veldig flink 🤷🏼‍♀️)

    2. Det er sant og jeg er enig. Men da bør vel foreldre snakke litt sammen og sette grenser. Det sier seg selv at det ikke er barna som bare legger fra seg IPaden og sier «nå tar jeg meg en tur ut i det finer været» med et glis . Det er de voksene sin jobb til å få dem ut, så for de vel bestemme litt selv hva de har lyst til å gjøre.

    3. Jeg er veldig enig med deg, lillesøstera mi på 9 år sitter heletiden med iPaden sin, før skolen, etter skolen, etter middag, før hun skal sove. Jeg syns at det blir litt for mye, særlig siden alle venninnene hennes gjør det også.

    4. Er Såå enig med deg Isabelle! Selv om jeg elsker å være på sosiale medier og på mobil ofte, så skulle jeg også ønske at det egt ikke fantes mobiler, pc?er og alt det der..😂❤️

    5. Heiii Isabelle❤️❤️ Du er en så fin person som man bare eeeelsker m en gang! Forleden en helg så møtte jeg deg, Martine og Rebecca i Oslo i byen😍 det var sååå hyggelig! Du er en så fin lytte person som jeg håpet kunne lagt meg til på snapchat❤️ :seimenn15 det hadde betydd alt for meg å kunne snappe deg og at du åpner den!😍😍 elsker deg

    6. Dette er ikke hat!❤️❤️❤️Jeg er enig men du er en av de som hjelper til med å påvirke sosiale medier. f.k.s du legger ut videoer og bilder som gjør at folk blir inne for å se på videoene, når en video er ferdig så kommer det forslag på hva du kanskje vil se og så trykker du på den osv osv.❤️❤️❤️U❤️❤️❤️❤️

    7. …Jeg er også en av de som trener ute en del men etter det så er jeg på sosiale medier osv.❤️❤️❤️

    8. Du er jo veldig mobil-gal selv…. Jeg er veldig glad i deg som person og syns du er kul, men ikke si at du er glad for at du er vokst opp før når du driver med mobilen 24-7. Ikke ta dette vondt ment men lurer bare på om du kan forklare hvorfor du da ble så mobilgal selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg