32 kjappe – SEX. RYKTER. KYSSET JENTER ++

//reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Det er mange som vet veldig mye om meg, og det er mange som ikke vet fullt så mye om meg. Jeg tenkte jeg skulle ha et innlegg med masse random spørsmål som jeg svarer på. Jeg har sett mange gjøre dette før, men jeg har aldri gjort det selv her på bloggen. Noen spørsmål er ganske personlige mens andre bare er morsomme og rare. Det er nok mye av det jeg har svart på disse spørsmålene som ingen visste. Uansett, jeg håper du liker innlegget og blir enda bedre kjent med meg! 

GENSER – NLY HER

🌸 BLI BEDRE KJENT MED MEG 🌸

Hvis du kunne bodd hvor du ville i hele verden, hvor ville du bodd?
Enkelt, LA. Det er faktisk drømmen! Håper virkelig det skjer en eller annen gang. 

Hva skulle du egentlig hetet?
Jeg skulle faktisk hetet Sandra, husker ikke helt hvorfor det ikke ble det. Er egentlig litt glad for det, jeg elsker navnet Isabelle og at det er et litt sjeldent navn som brukes i hele verden. 

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Da hadde jeg tatt abort.

Hvem snakket du senest med på tlf?
Mamma, haha.. Jeg prater veldig lite på telefonen!

Kjæreste uten sex eller sex uten kjæreste?
Oj, den var skikkelig vanskelig faktisk. Akkurat nå må det bli sex uten kjæreste, rett og slett fordi jeg ikke har noe kjæreste. Hadde jeg hatt det hadde nok svaret vært noe helt annet! 

Er det noen rykter om deg atm?
Det er det helt sikkert. Folk snakker hele tiden og det kommer vel alltid til å være et eller annet rykte som går rundt uten å være sant! 

Hvilket stjernetegn er du?
Skorpion. 

Har du noen gang kysset en venninne/jente?
Ja, haha.. Hvem har ikke?

Processed with VSCO with f2 preset

En ting du hater?
Mennesker som ikke har respekt for andre. 

En ting du elsker?
Jeg kunne levd på jordbær haha.. Elsker det!

Når gråt du sist?
Det var faktisk bare et par dager siden.

Hva gråt du sist av?
Triste videoer på YouTube. Jeg elsker å se på det og hver gang begynner jeg å gråte.. 

Sove med eller uten klær?
Uten klær. Det er så ubehagelig å sove med masse klær. Naken er helt klart best! 

Hvor mange puter har du i sengen?
Akkurat nå har jeg tre. To under og en på toppen som jeg har hode mitt på. 

Hva er den største premien du har vunnet?
Det må være pengene fra Paradise Hotel, og selvfølgelig NM. Jeg pleier aldri å vinne på lotto og sånne spill, skikkelig kjipt. 

Hvilke språk snakker du?
Norsk, engelsk. Hadde også spansk på ungdomsskolen, det husker jeg veldig lite av nå. Jeg forstår faktisk litt når noen snakker spansk, men klarer ikke si så mye selv. 

Hva er din beste egenskap?
Jeg er veldig omtenksom og jeg bryr meg veldig mye om de som betyr mye for meg! 

Ringe eller sende sms?
SMS, helt klart. Jeg har jo en liten (stor) telefonskrekk..

Hvilken øyefarge har du?
Jeg er faktisk litt usikker. Øynene mine bytter farge og på sommeren har jeg mye lysere øyne enn på vinteren. Jeg sier alltid at jeg har grønn/grå/blå/brun ish. Så ja, de har litt forskjellige farger haha.

Hva bruker du mest penger på?
Hm, den var vanskelig. Jeg bruker veldig lite penger og er faktisk veldig flink med penger. Jeg bruker vel mest penger på mat og bensin til bilen.

Hva lengter du etter mest akkurat nå?
Sol, varme og reise. 

Hvilken telefon har du?
Iphone 6s PLUS. Jeg har så lyst til å kjøpe meg en av de nye for den jeg har nå klikker hele tiden og selvfølgelig så er jeg litt lei. Legg igjen en kommentar om du har en av de nye telefonene fra apple! 

Hvor mange søsken har du?
Tre halvsøsken. To brødre og en søster!

Kan du fortelle en hemmelighet ingen vet om deg?
Nei, haha.. Da ville det ikke vørt noen hemmelighet lenger. Det er jo også en grunn for at det er en hemmelighet 😉

Din verste dårlige vane?
Hmm, jeg må alltid sitte å tukle med øret mitt. Hahha, det hørtes veldig merkelig ut, men det er helt sant. 

Hva er nærmest deg nå, som er rødt?
Rosene mine.

Når begynte du med sminke?
Det var faktisk ganske sent. Jeg var en av de siste som begynte ordentlig med sminke. Det var vel i 10. klasse / starten av VGS. 

Sminker du deg hver eneste dag?
Nei, absolutt ikke. Jeg går mer uten sminke enn med sminke. Jeg sminker meg bare om jeg skal ett eller annet! 

Favoritt app på telefonen?
Snapchat og Instagram. Jeg klarer seriøst ikke velge mellom de to! 

Hvem var du sist med?
Familien. Jeg bor jo hjemme så det er dem jeg er med så å si hele tiden. Mamma, stefaren min og broren min! 

Hvor høy er du?
Jeg er 1.67 ca tror jeg?

Hvor gammel er du og når har du bursdag?
Jeg ble akkurat 21 år, den 10. november. 

Var det mye du ikke visste om meg?

74 kommentarer

Siste innlegg