Dette er galt med munnen min..

Hallo alle sammen♡

I det siste har jeg klaget veldig mye over at jeg har vondt i munnen og nesten hele kjeven. Jeg har vært bombe sikker på at det kan være visdomstenner på vei, noe jeg har vært skikkelig stresset og redd for. Det er nemlig en stor sjanse for at jeg er nødt til å operere bort visdomstenner da så å si alle i familien min har måttet gjort det. Jeg er ikke noe glad i tannlegen fra før av så dere kan tenke dere hvor stresset jeg har vært den siste tiden.

Jeg fikk faktisk bekreftet idag, da jeg var hos tannlegen at jeg har tre visdomstenner som jeg er nødt til å ta en eller annen gang. Jeg skulle nesten ønske han kunne tatt de nå med en gang sånn at jeg slipper å grue meg og tenke på det lenge fremover. Så operasjon blir det, men ikke enda. Det er nemlig ikke visdomstennene mine som har gjort at jeg har hatt det så vondt i det siste. Det er rett og slett stress!

Jeg fikk totalt sjokk da tannlegen min sa dette. Hvordan vet han liksom at jeg er stresset og stiv i musklene? Han merket i kjeven min hvor stiv jeg var i nakken og skuldrene. Hvor sykt er ikke det? Tenk å være så stiv som meg at man får vondt i kjeven haha.. Det er jo helt sinnsykt og jeg vet ikke helt om jeg tror på det eller ikke. Jeg fikk noen øvelser for munnen og kjeven som jeg er nødt til å starte med, og forhåpentligvis blir det bedre da. Jeg skal likevel tilbake igjen om noen uker, slik at han får sjekket om jeg er blitt bedre, og eventuelt planlegge operasjon for visdomstenner? I don’t know, hope so tho. 

Ellers hadde jeg veldig fine tenner, med null hull! Så det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har jo faktisk ikke vært hos tannlegen på over to år tror jeg, pluss at jeg ikke er verdens beste når det kommer til å ta godt vare på tennene mine. Så yes, det er jeg veldig glad og stolt over. 

👻 SNAPCHAT: isabelleeriksen

27 kommentarer
    1. Du overdriver noe jævlig for klikk as, altså tror ikke NOEN andre bortsett fra deg fikk sjokk. Wtf guuurl, skjerp deg litt. Hvorfor overdrive så mye? Du er liksom ikke den første som skal operere bort visdomstann og heller ikke den første som han blir stiv i musklene av stress. Legg opp livet. Kan ikke beskylde deg heller. Du er en blondine til syvende å sånt hehehe just sayin💁‍♀️

    2. Anita: Det er tydelig at du verken har lest hele innlegget eller følger bloggen min fast 😉 Forresten, det er ikke jeg som har så lite liv og kommenterer dritt på en blogg som du tydeligvis syntes er helt forferdelig! Get a life 😉 Love <3

    3. Ufff den traff deg hardt, derfor du svarte. Setter pris på det love. Nope stemmer følger ikke sånne teite bloggere som deg men var sammen venna så vi fikk oss en god latter,det skal du ha for. Transetryne no hate

    4. Kan du være så snill å lage et innlegg om hvilke øvelser du fikk beskjed om å gjøre? Jeg sliter med det samme…..

    5. Anita: hvis du bare skal slenge dritt så kan du dra på hue og ræva ut for Isabelle er verdens peneste og snilleste!😡

    6. Dør av latter over den som skrev at blondiner er dumme. Hårfargen har INGENTING med hvor smart man er. F.eks. En brunette kan være jævlig dum.😂😂😂😂

    7. Jepp det kan du ha helt rett i men blondiner er kjent for å være dumme hehe det vet de fleste. Du visste ikke, men nå vet du det(: hvis du ikke har hørt en eller annen blondinevits i barndommen, da henger du etter.

    8. Det er nok psykisk stress… Siden du sier at du tenker og grubler så mye.. Har hatt det selv og det slo ut mange steder i kroppen! Rygg,nakke,hode, kjeve osv. Var sykemeldt i månedsvis så ille var det. Men heldigvis er jeg godt voksen nå og er sluttet og gruble og tenke så mye som jeg gjorde i 20 årene. Og derfor er heldigvis alle disse plagene forsvunnet også! Så hadde jeg bare visst det jeg vet nå når jeg er eldre, kunne jeg spart meg for mange slike dumme plager! Men et tips er og prøve og slutte og tenke og gruble så mye og lev dag for dag. Klarer du det blir alt så mye lettere. Vet det ikke er enkelt og spesielt ikke i den alderen du er i, men er det eneste som hjelper hvertfall..

    9. Hei lykke til når du skal ta den operasjonen
      Har selv opperert bort nesten alle visdomstenna
      Og det er ikke deilig , men bra etter på når alt er ferdig. Er godt vant men tenner! Har faktisk fortann som ikke er ekte, den er av plast. Men det kommer til og gå så fint.
      Du er best pene Isabelle .

    10. Har det på samme måten med kjevene mine at jeg faktisk ikke klarer å ha hele samtaler med folk:( Jeg er faktisk blondine selv og får aldri høre at jeg er noe spesielt dum bare på grunn av det;) Elsker bloggen din btw😍

    11. Æsj og æsj og æææsjameien.. Har tannlegeskrekk og fikk også samme beskjeden om at tenna må ut for å få det bedre… Jeg fikk trippeldose avslappende medisiner, samt en heftig bedøvelse, så JEG (med syk tannlegeskrekk) sovna..🙈🙈 Men når alt var grodd og all smerter borte, så tro meg, herregud så bra jeg har det nå 😀
      Masse masse lykketil!!

    12. jeg er tolv og tannlegen sa til meg allerede da jeg var 11 at når jeg var 18 ca må jeg trekke visdommstenna viss de var kommet ut.. gruer meg sykt.. og jeg må vente i så mangen år og grue meg sykt lenge😭!!!!

    13. jeg er tolv og tannlegen sa til meg allerede da jeg var 11 at når jeg var 18 ca må jeg trekke visdommstenna viss de var kommet ut.. gruer meg sykt.. og jeg må vente i så mangen år og grue meg sykt lenge😭!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg