De perfekte gavene + RABATTKODE

//annonse

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har vært å tittet litt på Nelly idag og sett etter noen fine venninne gaver. Det finnes så utrolig mye forskjellig og man må bare være kreativ. Det er så mye man kan gjøre til en billig penge! Nå har jeg funnet frem et par ting som er perfekte venninne gaver. Noe koster selvfølgelig litt, mens andre ting er kjempe billig og ikke minst på salg! Jeg har allerede begynt å tenke på gaver, hvert eneste år er jeg alltid så sen når det gjelder gaver og da blir jeg bare stresset. I år har jeg bestemt meg for å bli fort ferdig med gaver slik at jeg heller kan nyte julen. 

1. HER. 2. HER.

1. HER. 2. HER (Min favoritt body, PÅ SALG!!).

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

Nå er også dette vippe serumet på salg, det er faktisk på over halv pris! Så nå kan du få det for kun 199kr.

DU FINNER SERUMET HER. 

Nå som det også begynner å bli skikkelig kaldt ute, frister det med masse fine varme vinter jakker. På Nelly.com er det masse salg på jakker nå, det finnes også en rabattkode man kan bruke slik at du får 20% rabatt på alle slags jakker. RABATTKODE: JACKET20 gir deg 20% avslag. Du kan komme rett til jakke salget HER. 

– Jeg har også funnet meg noen favoritter –

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER​

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER. 

1. HER. 2. HER


Happy shopping

11 kommentarer

Siste innlegg