Jeg har tatt piercing + skal vi facetime?

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en veldig spontan tur på piercing studio. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være så utrolig spontan, jeg hadde ikke tenkt tanken på at jeg hadde lyst på disse piercingene før i dag. Jeg syntes det er veldig kult med hull i ørene, men jeg har på ingen måte hatt kjempe lyst på det selv. Helt til idag haha.. Så da dro vi og stakk litt hull i kroppene våres! 

 Processed with VSCO with b1 presetHaha herregud, dette bildet ble tatt da vi satt å snakket om piercing i nippelen og i det hun tegnet hvor hullene skulle være på øret mitt! Jeg måtte selvfølgelig dra opp toppen og forestille meg hvordan nippel piercing kom til å se ut.. 

Noe jeg faktisk har hatt veldig lyst på og tenkt på at jeg har lyst til å ta før er piercing i nippelen. Det er noe jeg tror jeg aldri kommer til å gjøre uansett, selvom jeg har sinnsykt lyst på det. Jeg har mange venner som har piercing i nippelen, og det er visst veldig vondt og jeg har hørt et par skrekkhistorier om piercing i nippelen så jeg kommer nok aldri til å tørre å ta det. Jeg pratet faktisk litt med denne damen som jobbet her om forskjellige piercinger og da nippel piercing, men så tøff kommer jeg nok aldri til å være. Altså, tenk så vondt da.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det ble hele to hull på meg i dag, i øret. Noe som i utganspunktet ikke gjorde noe særlig vondt, men på et tidspunkt fikk jeg sinnsykt vondt av en eller annet grunn. Det var helt på slutten da hun skulle feste bakdelen. Da verket det noe veldig, heldigvis har jeg ganske høy smerteterskel så det gikk fint. Men over tusen kroner på hull i ørene ble vel litt i overkant syntes jeg. Koster det virkelig så mye? 

Uansett, fint ble det! Bare jeg ikke får betennelse, det har jeg nemlig fått i øret før og det var virkelig ikke digg.

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva syntes du? Planen er å få ringer der etterhvert, noe jeg gleder meg kjempe masse til! Det er det jeg syntes er finest når man har hull i øret på dette stedet.

Over til noe helt annet – det har virkelig begynt å bli vinter og kaldt nå.. Jeg blir nesten litt trist. Idag måtte jeg faktisk skrape ruten på bilen min, for første gang i år. Noe av det desidert verste jeg vet er å skrape rutene på bilen. Det er kaldt, det er kjedelig, og det kan være vanskelig! Uff, nå merker jeg at jeg må ta meg en tur til varmere strøk snart. Jeg fryser jo bort her. 

Processed with VSCO with c1 preset
Snapchat: isabelleeriksen

Nå skal jeg spise litt mat og slappe av. Jeg vurderer kanskje å kjøre livestream på Instagram (isabelleeriksen_) i kveld, jeg vet at det er mange som har spurt og har lyst til at jeg skal ha det. I dag er kanskje dagen! Kommenter under om du ønsker live eller ikke, kanskje vi snakkes. Skal selvfølgelig ringe andre, det er så morsomt og jeg føler det nesten er som at jeg facetimer med dere. Love it♡ Vi blogges senere babes, ha en fin kveld videre.

50 kommentarer

Siste innlegg