MIN BURSDAG I BILDER – Nipple slip i badekaret?

//annonse – sponset opphold

Hallo alle mine flotte ♡

Da var jeg offisielt 21 år gammel og feiringen gikk kjempe bra, selvom jeg mistet håpet på dagen i går endte kvelden fantastisk! Hvert fall for min del.

Jeg koste meg i alle sitt selskap, jeg har virkelig de beste vennene! Masse fine gaver og godt humør skal man ikke klage over! Jeg fikk faktisk verdens beste gave av Martine, jeg begynte å gråte da jeg fikk nyheten og jeg klarer ikke vente!

Jeg hadde jo rom på Quality Hotel 33 så det endte med at vi nattbadet og koste oss masse haha.. Har du meg på Snap (isabelleeriksen) har du helt sikkert fått med deg dette, og det ble visst en liten nipple slip. Klarer ikke telle hvor mange som sendte meg mld på det! Selv så jeg gjennom snappene flere ganger og kunne ikke se noen nippel.

Uansett, jeg tok masse fine bilder i går og dette er virkelig en kveld jeg vil huske for resten av livet mitt!

Og det beste av alt – HOTELL FROKOST!!

Nå er det bare et år til neste gang og målet da er å toppe gårsdagen. Det blir nok vanskelig, men jeg skal uansett prøve på det! Det eneste negative med kvelden i går var jo at Martine er syk og kunne ikke være med på hele festingen.. Godt selskap hadde jeg uansett! Tusen takk til alle som gjorde kvelden min fantastisk og ikke minst tusen takk Quality Hotel 33.

Jeg vlogget faktisk i hele går også, jeg håper jeg dår redigert ferdig videoen så fort som mulig slik at videoen kanskje kan komme ut i morgen!

Nå skal jeg slappe litt av, det ble ikke akkurat så veldig mye søvn i natt.. Ha en fin dag videre, så blogges vi senere! Jeg skal forresten begynne med ukens spørsmål nå, så hvis du har noen spørsmål til meg er det bare å kommentere det – ikke vær sjenert, haha!

Love you all ♡

22 kommentarer
    1. Du er den fineste som fins! Og jeg er litt sein men gratulerer med dagen! Du fortjener alt!! Håper du aldri slutter med bloggen

    2. Hva fikk du av Martine i gave?
      Har du privat snap til å snappe vennene dine? Er ikke sånn at jeg vil ha den, den er jo privat. Men er bare litt nysjerrig:)

    3. Hvis du liksom ikke så noen nipple slip, hvorfor sletta du bare de 2 snappene der man så nippelen din da..? Lol

    4. Maia: Hvis noen syntes dem så det og når det var så mange screenshots valgte jeg rett og slett å fjerne dem. Jeg mener selv det ikke var noen nippel! Det er vel hva man ser etter 😉

    5. Hei, håper virkelig du har hatt en fin bursdag❤️❤️❤️ Du og Martine er så flinke og snille❤️❤️❤️ Digger dere begge, håper dere kosa dere max❤️

    6. Ikke klag på nippleslip. Shit happens, ikke Isabella feil at dere så på puppen hennes da. Dere valgte å bry dere om hvordan brystene hennes ser ut. Skjerpings, ikke glo på puppen da, eller er det så viktig å se på puppa hennes?

    7. Gratulerer med dagen søta 😊❤ håper at den var like fin å nydelig som deg😊❤ å at du koste deg masse å 😊❤ å håper at du fikk ei kjempe fin feiring med dine kjære 😊 🎁🎂🍦🍓🍕🍔🍻🎈🎉🌞
      Kjempe fine bilder 😊❤ du er bare så utrolig nydelig å søt 😍😍😘😘 du er rett å sett deilig💖💖

    8. Eva: ENDELIG <3
      Hei alle fine, Da har jeg besemt meg for å begynne å blogge! Jeg har lenge tenkt på at jeg ønsker å blogge, og endelig skjer det. Jeg kommer først og fremst til å blogge om min hverdag og hvordan ...
      Dette var hennes første innlegg på bloggen

    9. Hei Isabelle, jeg fikk ikke gratulert deg fordi jeg har vært bortreist😩
      Men jeg skal gi deg en gratulasjon nå!❤️
      Kjære, fine Isabelle, du er verdens søteste jente❤️ Du er mitt største forbilde!!! Jeg håper du har hatt det bra på 21 års dagen! ❤️
      Stor klem fra Isabelle_fan!!!❤️😘😍

    10. Jeg elsker deg og videoene dine❤️ Du er en helt fantastisk!! Person💛🤞🏼 Vist eg er lei meg så går eg på bloggen din eller ser på YouTube videoene dine❤️ Takk vist du kan ta dette med på my storiene dine❤️ LY💛🤞🏼 – Christina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg