Mitt nye hår

//annonse

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Nå er jeg akkurat ferdig hos frisøren og jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt skuffet over meg selv. Det var like før jeg klipte håret kort, det eneste som stoppet meg var at jeg er redd jeg kommer til å angre.. Jeg har også lyst på exstensions, noe jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å sette på ganske snart. Da er det heller ikke så fint å ha kort hår. Jeg er likevel helt sikker på at jeg kommer til å klippe meg kort en eller annen gang, jeg syntes det er så fint og det virker veldig deilig.

Uansett, jeg fikset håret mitt hos flinke Ingunn hos Hendrix Hair Grunerløkka. Det er alltid like koselig å komme inn dørene der, alle er veldig hyggelige og ikke minst flinke. Jeg farget etterveksten, kuret og tonet håret. Det trengtes veldig!

Det var veldig mange som hadde lyst til at jeg skulle klippe meg kort, det var nesten like mange som ville at jeg ikke skulle gjøre det! Jeg ble veldig fornøyd med fargen og gleder meg allerede til neste gang jeg skal ta turen til Ingunn! Det er ikke lenge til.

Hva syntes du om håret? Selvom jeg ikke klipte meg syntes jeg det faktisk ser ganske kort ut. Krøller pleier jeg heller aldri å ha, så det er nok bare det som er uvant og derfor håret mitt både ser og føles kort ut!

Aah, det var hvert fall sykt deilig med friskt og fint hår igjen! Tusen takk Ingunn, du er flink.

Ha en fin dag videre babes, vi prates senere! Love you all ♡

60 kommentarer

Siste innlegg