Klippe meg kort? Jeg trenger din hjelp

God morgen alle mine fine♡

Nå er jeg på vei til frisøren og jeg er sinnsykt usikker på hva jeg skal gjøre. Enten så har jeg lyst til å klippe meg kort, altså skulder lengde. Eller så vil jeg sette inn hair extensions! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, jeg har lyst til å gjøre begge deler og det frister veldig med kort hår. Det er så kult syntes jeg. Jeg tror også jeg hadde kledd det ganske bra, deilig hadde det også vært. Men jeg vet ikke om jeg tør å ta sjansen, jeg elsker jo håret mitt og jeg elsker å ha langt hår! Hva syntes du jeg skal gjøre? Jeg trenger virkelig hjelp nå.

Jeg har faktisk lagt ut en story på Instagram (Isabelleeriksen_) hvor jeg har lagt på at man kan stemme på hva jeg skal gjøre med håret. Til nå er faktisk stemmene noe jeg ikke forventet! Så det blir spennende å se hva folk vil at jeg skal gjøre, for jeg er fortsatt usikker.

Vi snakkes senere babes, ha en fin dag videre! Love you all♡

70 kommentarer

Siste innlegg