Bilder av meg blir misbrukt – HER FINNER DU MEG

//annonselenker

Processed with VSCO with f2 presetGENSER/ BODY – NLY HER (PÅ SALG NÅ!!). BUKSE – NLY HER.

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg elsker søndager, (når jeg er i form haha..) jeg får en sånn rolig følelse inni meg når jeg vet det er søndag. Jeg aner ikke hvorfor, men det er deilig uansett. I det siste har jeg fått masse meldinger om at folk har snakket med meg på forskjellige sosiale medier og blant annet tinder. Dette er falske brukere, som bruker mine bilder. Bildene mine ligger offentlig, så alle har egentlig muligheten til å misbruke de. Det er dog ikke lov så jeg anbefaler alle til å ikke gjøre det haha. Det er heller ikke så veldig kult for verken meg eller den personen du velger å prate med, med den falske brukeren. 

Jeg har også snublet borti brukere med bilder av meg, noen ganger mitt navn også. Altså tenk hvor mye tid og energi denne personen har brukt for å lage en falsk bruker. Det er heller ikke lov! Jeg skjønner ikke at noen gidder. De fleste skjønner jo at det er fake, man ser ganske enkelt om en bruker er falsk eller ikke. Det finnes til og med falske brukere av meg på YouTube.

I og med at det faktisk finnes så mange falske brukere der ute – ikke bare av meg, men andre personer også. Regner jeg med det er en del som biter på kroken og blir lurt av disse brukerne. Det jeg helt ikke skjønner er hvorfor folk egentlig vil lage falske brukere, er det for å prate med andre? Møte andre? Se for deg at denne personen med bilder av meg på sin tinder bruker prater med folk, hvordan skal man gå videre etter det? Det går jo ikke? Det er mange som faktisk har sendt meg meldinger og spurt om det er meg, derfor tenkte jeg å fortelle en gang for alle for dere kan finne meg. 

Processed with VSCO with f2 presetGENSER/ BODY – NLY HER (PÅ SALG NÅ). BUKSE – NLY HER. LIGNEDE BELTE – ASOS HER. 

 

⇨ HER FINNER DU MEG ⇦

INSTAGRAM: HER

MIN FACEBOOK SIDE: HER

PRIVAT FACEBOOK: HER

SNAPCHAT: ISABELLEERIKSEN

YOUTUBE: HER & HER 

Jeg er faktisk på Tinder, men den bruker jeg aldri. 

Processed with VSCO with f2 presetGENSER/ BODY – NLY HER. (PÅ SALG NÅ!!)

 

HUSK AT DU KAN STEMME PÅ MEG HVIS DU VIL TIL VIXEN INFLUENCER AWARDS. DU KAN STEMME HER. DA BLIR JEG GLAD

74 kommentarer
    1. Ååh fyyyysøren har aldri sett noen som kler nude farger såå godt som du gjør! Serriøst, du kler det! #stunning😍😪 du stråler, fineste fineste Isabelle!❤️❤️ Jeg elsker deg❤️ ~J15

    2. Jeg elser deg så utrolig mye!❤️ Du er så fin❤️ Jeg blir glad når jeg ser bilder av deg!❤️ Du stråler opp dagen min hele tiden!❤️ Jeg elsker at du er ærlig og sier din mening!!❤️ Dette er min mening: Du er fantastisk!!❤️❤️

    3. Ikke send sånne meldinga til hu fantastiske jenta her hu begynne Itj å legg på sæ hu æ normal hu æ ikke sjukk! Å beste jenta på jord

    4. Åå så den kommentaren på magen din, og Vet du hva jeg begynner nesten å gråte når folk skriver sånne ting!! For det er så sykt unødvendig å hetse på folk bare fordi man er misunnelig eller vil være som den personen!! Du Isabelle er den mest fineste og snilleste bloggeren i verden!

    5. Isabell, du er helt utrolig og de som gjør detter er idioter. Du er utrolig og er kjempe flink til og skrive❤️ Elsker deg💞 Du er mitt store forbilde❤️

    6. Isabell, du er helt utrolig fin og flink og de som gjør detter er dumme. Du fortjener det ikke. Du er så flink til og skrive og jeg elsker deg💖 Du er best😉

    7. Jeg synes du ser helt perfekt ut❤️❤️❤️ Du ser ikke tykkere , folk vil bare si sånnt fordi du ser perfekt ut💕❤️

    8. Du er såååå vakker, jeg elsker utsene ditt!!! Og du aldri tenke på de som skriver sånne kommentarer, de er bare sajalu!! (Vet ikke hvordan man skriver det…😂😩)

    9. Det eneste du skal legge på deg, er et par ørepropper over øra og ignorere den usanne og sjalue kommentaren! For Fyf Isabelle du stråååler!!😻😻 daaamn de klærna satt som stuck på deg!!😻❤️ Hilsen ei som viirkelig ser opp til dg pg elsker bloggen din!! -j15 ❤️💋

    10. Ikke bry deg om de de er bare sjalue!😡driit fine bilder du er kjempe fin persjon! Du er og Martine er mitt forbilde elsker dere!?😻😻😭elsker YouTube kanalen deres!

    11. Du er kjempe pen Realy❤️I Love you Du er fantastisk og jeg syntes du var kjempe pen når du var 14 år❤️Og du er pen nå❤️Du er pen på alle slags måter Duer som ett hjerte for meg ( og jeg elsker hjerter❤️)

    12. Hei<3Ville bare si at du er en fantastisk person💖Elsker deg og Martine Lunde😘Takk for at du svarer på meldinger på Insta💕Ikke bry deg om at folk hater på deg. De er garantert misunnelig💕Du er en vakker person akuratt som du er. Hilsen en jente på 12år💗Elsker deg💞

    13. Den kommentaren om magen din kan folk drite i. Du har drit fin og **PERFEKT* kropp. Jeg er veldig undervektig selv, ikke pga spiseforsyrrelser, men naturlig. Jeg blir mobba for og være meg selv. Minst hver dag for jeg høre at jeg er for tynn. Jeg har vært til noe som heter ernæringssykolog og lignende. Tror folk at bare fordi du er tynn du ikke bryr deg?? Akkurat som om det ikke er lov til og si at noen er feit, men at noen er tynn ikke er sårende?? Det er folk som DØR av slike kommentarer fordi de for spiseforstyrrelser. Så SLUTT…. jeg synes du er pen akkurat som du er!!!❤️❤️ Love u❤️❤️ – en jente som vil ditt og alle sitt beste❤️

    14. Isabelle, fy søren ikke bry deg om hate. Du er bra som du er❤ jeg syns du ser ut som en supermodell😍 både med og uten sminke😚elsker deg og bloggen din💓

    15. Du er mit forbilde Isabell du er fin, kul,morsom og mye mer. Du må bare stå på og eg har troen på at alt kommer til å gå bra med deg 😍💗😭😭

    16. Ikke bry deg om sånne haters! Du er amazing Isabelle! Og uansett kroppsbygning er man perfekte som man er, og du er jo tynn og har en super kropp!❤️ hvorfor skal folk bruke energi på å hate, gå å få dere et liv liksom… Loveuu Isabelle 🙂 <3

    17. Du er pen,kul,snill,og du er mitt forbilde❤
      Ikke bry deg om den domme kommentaren❤
      Du har ikke lakt på deg du er den fantastiske på hele denne jord🌍
      Du stråler som en sol☉
      Jeg er en suuuuuuper stor fan av deg❤
      Den som skrev den kommentaren er bare sjalu.
      Jeg elsker dine video og bilder❤
      I love you❤❤❤❤❤❤❤

    18. Vordan skal jeg fortelle dette du er verdens peneste person jeg ser syyyykt opp til deg og kunne ønske vi kjente hverandre vist jeg kunne forandret meg ville jeg blitt som deg du har alt for fine auger å du stråler altid av glede du å bare du er så jævla fin 😘du kommer altid til og være mitt idol du vil aldri miste meg som fan og du må stole på deg selv å retningene i live ditt🙂di går rette veien fine Isabell love u 😇😇hilsen karina🤗håper du kan legge dette ut på ms😎så alle kan se Vor høyt jeg elsker bloggen å deg😇😍

    19. Ikke bry deg om folk som misbruker bildene dine. Ingen er helt perfekte men du er ikke langt ifra og bli perfekt. Jeg er drit stor fan og håper du fortsetter med bloggen klem fan!💎💋

    20. Anonym kl 20:07 det er heller du som er feit se på magen fin der hadde du får plass til en buss

    21. Du er utrolig nydelig 😍😍💖💖 synes magen din er kjempe fin både på inn siden å utsiden 😊 fikk lyst til å inn i den 😊❤ ikke bry deg om stygge kommentarer de har aldri sett ei gudinne før 😊😊

    22. Det er bra du gjør oss oppmerksomme på at andre har laget falske brukere om deg! Det er både skummelt for deg og for oss. Om vi hadde ” snakket med deg” også er det ikke deg. Man kan jo bli såå lurt!

    23. Altså nå snakker jo folk som om det er jævlig frekt å si at du har lagt på deg og at du har fått litt mage. Det er jo ikke noe galt med å ha litt fett på magen? Eller å være tjukkere enn før?

    24. Du er såå fin akkurat som du er, ikke bry deg om sjalue folk som sier ting du må rette på eller noe stygt om deg💓💓

    25. Hei vist du leser denne meldingen og vist du svarer hadde eg eg blitt veldig glad. Du er veldig flink til og blogge og masse mer💕

    26. Den som skreiv at det så ut som at du har lagt på deg er garantert bare sjalu på at du ser så utrolig fin ut. Jeg selv tror ikke de ser så mye bedre ut selv og da føles det sikkert bedre for de om de slenger noe stygt om noen andres kropp enn deres selv. Jeg ville ikke brydd meg fordi du ser helt perfekt ut på alle måter💕 PS: du er mitt forbilde. Jeg håper så sykt på å bli like knallfin som deg og ikke minst treffe deg og ta et bilde med deg. Stå på😊❤️

    27. Lagt på deg faktisk???!! Folk trur de er så kule når de hater…. men gjett hva…….. DERE ER BARE DUMME!😡Please slutt å hat på Isabelle!❤️Har aldri skjønt vitsen med hat!👎🏼Folk er bare sjalu på deg Isabelle!💓💎Du er et av forbildene mine☺️ELSKER DEG ISABELLE!💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

    28. Hei! Jeg så deg her for ikke så lenge siden. Hadde så lyst å komme bort for å ta bilde med deg, men turte ikke😔du er mitt store forbilde! Men altså jeg turte ikke for var redd for at du ikke ville ta bilde med meg😅❤️

    29. jeg så det du hadde lagdt ut my story…. tenk noen sir at du har lagt på deg😡 jeg blir så sykt sint😡 du e drit pen❤️isabelle❤️ håper du har det bra❤️ love u ❤️

    30. Du begynner ikke å legge på deg du er kjempe pen ønsker jeg var som deg❤️❤️❤️Hvordan fikser du sminken din så Fint når jeg gjør det ser det bare rart ut?

    31. Fy søren Isabelle jeg er så utrolig stolt over at du er norsk❤️Du er amazing☺️Love u bby❤️

    32. Jeg skjønner ikke hvorfor andre skal har noe slemt og si mot deg det er helt uforståelig vis du har noe og si som dr sygt hold det inni deg😡 si heller fine og supersnille meldinger Isabell du er den beste i hele verden håper du ser denne SLUTT OG VÆR SLEM MOT ISABELL😡😡 plis svar på denne elsker deg😻😻😻❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg