Denne pelsen skal holde meg varm – Ny vinter jakke + STEM PÅ MEG

//annonse 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Hvor kul var ikke denne jakken? Jeg er allerede blitt helt forelsket og kommer til å bruke denne mye fremover. Den er ikke bare kul, den er varm også, love it♡ Det er ikke ekte pels, bare sånn at det er sagt med en gang! Min jakke er fra en side som heter @americandreams på Instagram, det finnes også en nettside man kan bestille jakken på. Jeg har også funnet en lignede jakke som er fra NLY, den kan du finne HER

Ellers har jeg faktisk ingen planer idag, jeg vet ikke om jeg syntes det er kjedelig eller deilig. Det er vel begge deler! Kanskje jeg drar å besøker en venninne som akkurat har flyttet for seg selv, eller flyttet ut hjemmefra! Det er alltid like spennende og jeg syntes det er morsomt å se hvordan andre bor. 

Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

Nå er det forresten mulig å stemme på din favoritt blogger/ YouTuber/ Influencer til Vixen Influencer Awards, det kan man gjøre HER. Gjerne stem på meg haha, herregud nå ble jeg klein..

53 kommentarer

Siste innlegg