Slik ser jeg ut Idag – HALLOWEEN KOSTYME

Hallo og god lørdag alle sammen!

Nå er jeg på vei til enda en Halloween fest, i dag skjer det masse og jeg skal på hele to fester! Jeg var lite kreativ ikveld og hadde ganske dårlig tid så jeg rakk ikke å kle meg ut noe sånn veldig, derfor tenkte jeg at dette var en fin og morsom løsning.

Ikveld tenkte å være misse dronning, nemlig Miss Diva 2017! Jeg mener selv jeg ser ut som en liten diva i dag, med kjole, krone, diamanter, høye hæler og hvit pels jakke.

Nå er jeg straks fremme på den første festen, der skal det faktisk filmes til det greiene vi driver å filmer så det blir spennende. Senere går turen videre til en annen hjemmefest, der er det visst pyntet masse med blod og alt på vegger og i dusjen. Noe jeg syntes er kjempe morsomt!

Så jeg gleder meg til en fin kveld. Jeg har tatt med meg kamera så jeg skal få tatt et par bilder! Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere. Love you all!

26 kommentarer

Siste innlegg