NYX HALLOWEEN FEST – Bildedryss

Hallo alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat våknet etter en kjempe fin kveld på NYX sin Halloween fest. Jeg storkoste meg og syntes det var kjempe morsomt å se alle de flotte kostymene og alle kreative sminke looker. Vi var jo som sagt havfruer, jeg er faktisk veldig stolt over at vi klarte å få til en så fin sminke look. Jeg ble faktisk overrasket. Ingen av oss er jo så veldig flinke med Halloween sminke.

Jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg om hvordan vi lagde denne looken og legge ut bilder av alle produktene vi brukte. Hvis det er interessant?


Ser du hvem dette er? Hun er en svensk stor YouTuber som heter Felicia Aveklew. Vi måtte jo selvføgelig ta et bilde.

Det var også kåringer om hvem som hadde de beste kostymene. Det var så spennende å se alle de flotte kostymene.

Som sagt så storkoste jeg meg! Ønsker du en liten opplæring på hvordan vi lagde denne looken, legg igjen en kommentar så skal jeg prøve å få ut et innlegg i løpet av dagen!

Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre så prates vi senere! Love you all ♡

15 kommentarer

Siste innlegg