SLIK SER JEG UT IDAG – HALLOWEEN

Hallo alle mine fine!

 

Nå sitter jeg på vors hos en kompis og skal straks dra videre på NYX festen vi skal på ikveld. Jeg gleder meg masse og er sinnsykt spent på hvem som kommer og hva folk skal være!

 

Idag er både Martine og jeg havfruer haha.. Jeg syntes vi ble skikkelig fine, og er nesten litt stolt over denne sminken. Begge sminket seg selv i full fart! Det er jo ikke noe sjokk at vi hadde dårlig tid i dag.

Vi gikk all inn og farget også håret vårt! Det går forhåpentligvis bort i første vask! Hvis ikke har begge et problem haha!

Digger faktisk håret også, kanskje jeg skal farge det slik på ekte? Litt rosa skjær i håret? Hehe, vi får se!

Nå skal vi kose oss masse ikveld! Jeg gleder meg og kommer til å ta masse bilder på festen! Jeg har høye forhåpninger! Jeg vlogger også litt i dag, så det kommer ut en video på YouTube etterhvert også!

 

Kos dere masse ikveld babes, love you all!

13 kommentarer
    1. Shitt ass 😍😍😍 Bra jobba, utrolig kreativt, hadde alri greid det med god tid en gang…Have fun!

    2. er det farge spray? åssen type? kjempe fint 🙂 brukt farge spray selv før i brannhydrant knall rød å det var 100% borte etter 2 vasken 😛

    3. Tenker på dette innlegget du skrev om å få klikk. Assa, du er pen, flink til å sminke deg, utgjør alltid en god karakter i virkeligheten og på YouTube videoene dere lager. Du trenger virkelig ikke gjør noe mer enn å være deg selv. De overskriftene er amatør, og om du ønsker å nå like langt og bli like godt likt som de aller største så burde du droppe det. Du fremstiller deg selv som en skikkelig snill og oppegående person, og i tillegg til alt det materialistiske (hehe) så har du virkelig virkelig potensialet til å bli en av de beste.
      Kjør på og vær original. Sraad har mange lesere og tjener fett liksom. Men hun kunne blitt elsket av hele Norge om du hun roet ned. Hun hadde blitt stor til slutt uansett.
      Om man først skal utlevere seg selv for så mange mennesker så betyr det til slutt plutselig noe hva folk faktisk mener. Om du dropper overskriftene så tar du kanskje den litt lenger veien, men den beste. Ikke at du er ille i utgangspunktet, men det er faktisk bare irriterende når bloggere gjør det.
      Bare et lite tips fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg