NY VIDEO – Vi satt å spytta og slo på hverandre

Hallo alle mine fine♡

Da er det endelig klart for ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen filmet vi en sinnsykt morsom video, jeg klarte ikke stoppe å le da jeg så resultatet. Vi filmet en challenge som kalles ”Try not to Laugh” med vann i munnen. Så når en av oss begynte å le spruta det vann ut av munnen og på den andre. Skikkelig ekkelt sånn egentlig, men gud så morsom video det ble. 

Vi begynner å nærme oss 50 000 abonnenter, noe som er helt sykt. Jeg er så takknemlig for alle dere som følger oss, det er så morsomt! Vi har allerede planlagt en giveaway når vi har fått 50 000 abonnenter + 50k spesial video. Spre budskapet så kommer det giveaway om ikke lenge! 

Jeg håper du liker videoen og ler like mye som oss! Husk å abonner på kanalen vår som du kan finne HER

ENJOY♡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg