NY VIDEO – Vi hadde en helt egen kinosal + KONKURRANSE

//annonse

Hallo alle mine fine♡

Det er søndag og det betyr ny video på våres kanal. Jeg lovte også tidligere i dag at det kom en vlogg/ video fra da vi var å så denne nye filmen på kino. Vi hadde en helt egen kinosal og alle sammen storkoste seg. Som sagt digget jeg filmet og anbefaler alle til å se den. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg, som du kan finne HER.

ENJOY♡

Happy Halloween! – Husk å følg meg på Instagram (Isabelleeriksen_) for å delta i konkurransen om et par dager og kanskje vinne to billetter til årets beste film! Lykke til babes♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg