Årets desidert beste film – Hun ble drept hver dag!

//annonse

Hallo alle mine fine♡

Jeg skrev jo her på bloggen for et par dager siden at jeg hadde vært på før visning av en film som kommer på kino ganske straks. Jeg har allerede fått kommentarer på at det er en del som gleder seg og er spente på hvilken film jeg snakker om. Jeg tenkte derfor å fortelle litt mer om denne filmen nå! 

Dette er en Halloween film som heter ”Happy Death Day” og er vel i hovedsak en skrekk film. Det som var virkelig unikt og kult med denne filmen var at det både var humor, følelser og selvfølgelig litt skrekk. Det ene sekundet kunne jeg sitte å le meg ihjel og i neste sekund kunne jeg sitte å skrike av redsel. 

Filmen kommer på kino den 27. Oktober, det er ikke lenge til i det hele tatt. Filmen har allerede blitt en stor HIT i USA, og det skjønner jeg egentlig veldig godt. 

Litt kort om filmen

Filmen handler om en jente som går på college og har egentlig et helt vanlig liv som alle andre ungdommer/ tenåringer. Hun har bare et problem og det er at henne blir drept og våkner til livet igjen. Hun får på en måte en ny sjanse til å leve livet sitt, det eneste hun er nødt til å gjøre er å finne ut hvem morderen hennes er. Helt til hun har funnet ut av dette og faktisk klarer å drepe sin egen morder lever hun den samme dagen om og om igjen. Noe som etter hvert blir veldig morsomt og ikke minst spesielt! Denne dagen hun er nødt til å leve om igjen er også en veldig spesiell dag, nemlig bursdagen hennes. Noe hun heller ikke var så veldig begeistret over. 

 Processed with VSCO with f2 preset

Det jeg helt klart syntes var det beste ved filmen var at det faktisk gikk an å le, samtidig som jeg levde meg så veldig inn i filmen. Jeg satt nærmest å snakket til denne jenta gjennom skjermen og hjalp henne med å finne ut av hvem morderen hennes var. Det er lenge siden jeg har vært på kino, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Det er jo fryktelig morsomt og ikke minst veldig koselig å finne på noe med en venn eller kjæreste. 

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

Jeg har forresten fått lov til å dele ut noen billetter til denne filmen. Jeg kommer til å ha en konkurranse på Instagram profil min (isabelleeriksen_) om et par dager, så det er bare å følge med der om du ønsker billetter til årets beste film. Det frister faktisk litt å ta disse billettene selv, for jeg hadde nok ikke hatt noe imot å se den filmen igjen, haha.. Det skal jeg ikke gjøre, for jeg syntes absolutt alle burde se denne filmen! 

Vi vlogget også litt på denne før visningen. Videoen kommer ut på våres YouTube kanal allerede senere idag, så det blir bra. Det er bare å glede seg! Videoen blir selvfølgelig også delt på bloggen litt senere. 

Happy Halloween! 

Du kan både bestille billetter til filmen, lese om den og se trailer HER. 

33 kommentarer

Siste innlegg