Jeg har fått selvmordsbrev

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere hatt det idag? Jeg har hatt det helt greit og har akkurat kommet meg ned til der Martine, Aleks og gjengen bor nå. Vi driver å filmer inn masse videoer, noe som virkelig er på tide nå! Disse videoene er jo til YouTube kanalen vår, som du kan finne HER. Det er lenge siden vi har hatt en dag hvor vi har filmet videoer. Det skulle jo egentlig komme ut video idag i og med at det er onsdag, men vi har begge hatt veldig mye å gjøre i det siste så vi har dessverre ikke hatt tid til å fikse video til idag. Som en liten trøst kommer det heller video i morgen! 

Nå driver vi faktisk å filmer at vi tester noe som har blitt spurt om veldig mange ganger. Så jeg gleder meg til å legge ut denne, jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli! 

Forresten så vil jeg bare takke for god respons på forrige innlegg. Jeg setter stor pris på det og jeg liker at dere føler at dere kan sende meg meldinger om det er noe som plager dere. Det er også ganske vanskelig for meg for jeg har faktisk fått selvmordsbrev, det er virkelig trist og jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre med disse meldingene. Jeg har så lyst til å hjelpe alle sammen, men det blir veldig vanskelig! Jeg prøver så godt jeg kan, det skal dere bare vite! Jeg er glad i dere alle sammen og er veldig takknemlig for at dere alltid får meg til å føle meg så bra! Jeg er heldig. 


Topp fra Berskha

Denne toppen er det faktisk første gang jeg bruker, og jeg elsker den! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri har brukt denne før, den er jo sykt søt og fin! Jeg trodde den ikke skulle være noe fin på kroppen min. Noen plagg er sånn at det ikke ser noe fint ut på hengeren men blir helt fantastisk fint på kroppen. Denne toppen var en av de plaggene! Jeg merker virkelig at jeg burde gå gjennom klesskapet mitt, for jeg vet jeg har ting jeg aldri har prøvd før og da kan det godt hende jeg plutselig finner meg en ny favoritt genser. 

 Processed with VSCO with f2 preset

Nå skal vi fortsette filmingen her, vi har en del videoer vi skal få filmet så vi får komme igang så fort som mulig. Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

29 kommentarer

Siste innlegg