Tenk at dette er jobben min!!

//annonse

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere hatt det idag? Jeg har hatt det kjempe fint. Nå har jeg akkurat kommet inn døren her hjemme etter en veldig fin dag må jeg si. Jeg føler jeg har gjort så sykt mye idag, men egentlig så har jeg ikke det. Jeg har vært på jobb, og med det mener jeg kino haha.. Det er det jeg elsker med jobben min. Det er så mye forskjellig og morsomme ting jeg faktisk har muligheten til å gjøre. Alt er jo selvfølgelig ikke en dans på roser når det kommer til denne jobben med sosiale medier, men noen ganger er det virkelig bra! 

Nå skal ikke jeg snakke så veldig masse om denne filmen jeg var å så på kino idag, i og med at den ikke har kommet ut i Norge enda. Det er en Halloween film jeg og noen andre er så heldige å få promotere. Filmen kommer ut uken Halloween er, så det er ikke så altfor lenge til. 

 Processed with VSCO with f2 preset
LIGNEDE JAKKE FRA NLY HER.


En hel privat kinosal for oss selv! Det var så morsomt. Jeg har aldri vært på kino helt alene og det var kult å kunne skrike, le og prate uten at noen brydde seg haha! For det gjorde vi. Vi både skrek, lo, gråt og skravla. 

Uansett, jeg kan vell si at dere burde glede dere. Jeg elsket filmen og kommer til å skrive mer om den på bloggen etter hvert! Det kommer også en vlogg på YouTube kanalen til meg og Martine. Stay tuned babes, du vil ikke gå glipp av dette.

Jeg tok faktisk t-banen frem og tilbake i dag. Det har jeg ikke gjort på døds lenge og jeg må ærlig innrømme at det var litt deilig! Det å sitte og se på mennesker og ut av vinduet med høy musikk på ørene, mens tankene bare går i vei var overraskende deilig. Jeg elsker å sitte å stirre på både ting og mennesker, jeg aner ikke hvorfor haha.. 

Nå skal jeg snart legge meg, jeg sto faktisk opp ganske tidlig idag. Endelig har jeg klart å snu døgnrytmen – sånn halvveis hvert fall haha!
Har du forresten noen serie tips til meg? Jeg tror jeg har sett absolutt alt som finnes på Netflix, sånn er det når du så å si er hjemme hele dagen og Tv’en alltid står på i bakgrunnen. 

38 kommentarer

Siste innlegg