Dette er DØDS viktig – Det kan faktisk drepe deg!!

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg står på og driver å skrur sammen det jeg kjøpte på Ikea her om dagen. Det er så vanskelig, jeg sliter utrolig mye og jeg vet ikke om jeg hadde klart det her uten noe som helst hjelp. Bruksanvisningen gir jo ikke mening haha.. Akkurat nå har jeg tatt meg en liten pause og tenkte jeg skulle skrive noen setninger til dere flotte!

Dette innlegget er faktisk sinnsykt viktig og jeg håper alle tar seg tid til å lese og kanskje dele dette også. Som de fleste vet har jeg førerkort og kjører en del bil, spesielt på kvelden. Nå som det begynner å bli mørkt ute er det veldig skummelt å kjøre bil, nettopp fordi det så å si er umulig å se. Det som er mest skremmende, det er at det er umulig å se mennesker. 

 (annonselenke) GENSER FRA NLY HER

Det er så viktig å bruke refleks, det er faktisk livsviktig. Jeg husker så utrolig godt før, da jeg ikke hadde lappen og ikke ante hvordan det faktisk var for bilistene. Mamma sa ofte til meg at jeg måtte bruke refleks og være forsiktig når jeg gikk ute på kvelden, men jeg trodde ikke på henne. Jeg trodde ikke på at bilene ikke kunne se meg. De hadde jo masse lys og lyste jo opp hele veien, selvfølgelig ser de meg tenkte jeg. Jeg så jo også bilene veldig godt.

Nå som jeg faktisk har bil og lappen og kjører rundt i gatene i mørket selv, ser jeg faktisk hvor vanskelig det er å se mennesker. Uansett hvilken farge man har på klærne er det nesten umulig å se mennesker, selvfølgelig ikke om man har refleks på seg. Da er det umulig å ikke se deg haha. Da syntes man med en eneste gang og nærmest lyser opp.

Jeg har tenkt på dette ganske lenge nå, når jeg er ute å kjører på kvelden. Det er faktisk veldig skummelt og jeg syntes også det er merkelig at man ikke ser folk på veiene. Bilen har masse lys på seg, likevel er det sinnsykt vanskelig å få øye på ting. 

Det er faktisk sinnsykt viktig med refleks. Selvom du kanskje ikke syntes det er så veldig fint og selvom det kanskje ikke passer til antrekket du har på deg så er det kulere å gå med refleks enn å ligge på sykehuset med en knekt rygg.
Jeg håper jeg kan hjelpe folk med dette innlegget og få folk til å faktisk bruke refleks. Jeg vet det er mange som er sløve på det, det var/er jeg selv.
Noe som er helt sikkert, det er at jeg skal begynne med refleks når jeg går ute i mørket! For jeg vet hvor vanskelig det faktisk er for bilistene å se. 

Nå skal jeg fortsette med å skru opp møbler, ønsk meg lykke til haha.. Dette kommer til å ta lang tid! Ha en fin dag videre babes. Ta vare på hverandre og for Guds skyld bruk refleks. Jeg håper jeg får tilsendt masse bilder på Instagram (isabelleeriksen_) DM av at du bruker refleks! 

Vi blogges senere, love you all♡

32 kommentarer

Siste innlegg