Frokost event med Max Factor – En perfekt start

//annonselenker

Halo alle mine vakre♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har vært lenge våken allerede og er veldig stolt og fornøyd over det. Som de fleste er klar over sliter jo jeg en del med døgnrytmen og syntes det er veldig vanskelig å skulle stå opp tidlig. I dag gikk det fint, overraskende nok. Martine og jeg er akkurat ferdig med et frokost event. Det var så koselig og jeg elsker alltid disse små koselig eventene.

Denne gangen var det en lanseringsfest for den nye foundation Max Factor har kommet ut med! Jeg gleder meg masse til å prøve den, den hørtes veldig bra ut. Vi fikk også en goodiebag med masse andre fine gaver som jeg er like spent på å få testet ut. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetGENSER/ BODY FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. LIGNEDE JAKKE FRA NLY HER

Enkelt og greit en perfekt start på dagen! Nå håper jeg bare fortsettelsen blir like fin

Vi har også vlogget litt idag og skal fortsette med det utover dagen. Planen var egentlig å gå rundt for å prøve å finne Halloween kostyme og finne ut av hva vi skal være på Halloween. Jeg er jo invitert på Halloween fest med NYX, så planen er å dra dit. Jeg så litt på hvordan folk hadde kledd seg ut som på samme fest i fjor, og det er jo helt sykt. Jeg føler nesten på et lite press haha.. Det er alltid like vanskelig og jeg sliter like mye med dette hvert eneste år.. Vi ble til slutt enige om at vi må tenke litt mer på hva vi skal være før vi eventuelt kjøper inn masse sminke. Vi vil jo ikke gjøre noe halvveis. 

Uansett, nå skal jeg hjem en tur og slappe av før jeg skal ut igjen senere idag! Ha en fin dag babes, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg