VIDEO- VI FANT DELATAKERE TIL PARADISE HOTEL

Hallo alle mine fine♡

For litt siden var jo Martine, Aleks og jeg ute på byen for å prøve å finne deltakere til neste sesong av Paradise Hotel. Det var utrolig morsomt å leke litt casting av Paradise haha. Jeg håper virkelig vi fant noen som blir å se på skjermen neste år, det hadde vært så utrolig morsomt. Jeg storkoste meg denne kvelden og syntes det var veldig morsomt å løpe rundt å prate med folk. 

Vi filmet jo en del av kvelden, som planen var at denne videoen skulle legges ut på våres blogg, YouTube og TV3 skal også bruke denne videoen som faktisk vi har stelt i stand. Det er også veldig kult! 

Håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg, den kan du finne HER. Da blir jeg glad♡

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg er ikke gammel nok men har tenkt å søke neste år. Virker sjukt spennende? Men vet du om noen av de andre deltakerne har hatt det vanskelig med å få seg jobb i ettertid?

    2. Morsom video…digger sangen i videon hva heter den? Hadde søkt om jeg ikke hadde en nesten 3 åriing 😛 hilsen jente på 22 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg