Blir det flere episoder av ”Isabelle dater”?

//annonselenker

GENSER FRA NLY HER. ØREDOBBER FRA HM – LIGNEDE FRA GINA HER. 

Hallo alle mine fine♡

Daglig får både Martine og jeg spørsmål om det blir flere episoder på YouTube av ”Isabelle dater”. Jeg har svart på en del spørsmål angående dette, men jeg har ikke fått svart på alt. Jeg håper dette innlegget kan svare dere fleste slik at dere slipper å lure mer haha..

Jeg skjønner at folk lurer hvor disse videoene blir av, for vi har lovet flere ganger at det kommer flere. I starten var jo dette bare noe vi fant på i farten og noe vi egentlig ikke trodde kom til å bli så stort og ettertraktet. Den første episoden er snart sett 300.000 ganger og det er jo helt enormt. Du kan se den første episoden HER. Jeg er hvert fall skikkelig stolt og giret på å få til mange flere episoder ganske snart. Vi begge ser jo at dette er veldig interessant for mange og da sier det seg selv at vi er nødt til å få til noe mer. Vi vil jo underholde dere! 

Slike videoer tar tid å lage, tro det eller ei! Vi driver å prøver å finne gutter vi kan ha med på en video, men bare det i seg selv er vanskelig. Vi vil jo ha med ordentlige gutter og gjøre dette så bra vi kan. Vi har allerede funnet noen, men vi trenger flere for en episode. Det er jo ikke alle som har lyst til å være med på YouTube. Om du vet om noen, er det bare å si ifra så kanskje vi tar kontakt med vedkommende. Det hadde vært morsomt å få litt tips og kanskje dere kan være med på å bestemme hvem jeg skal på date med!! 

GENSER FRA NLY HER. LIGNEDE ØREDOBBER FRA GINA HER

Jeg håper dette svarte de fleste spørsmål angående dette. Jeg håper like mye som dere at det kommer ny video rett rundt hjørne, men både jeg og Martine har også masse annet vi må få gjort. Uansett, bedre sent enn aldri ikke sant? 

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

4 kommentarer
    1. Hei😊 vet om. En ung kar som sikkert kunne tenkt seg og være med på detta!❤️ Vi kan snakkes på snap om han kan høres interessant ut😏 snap: best.vlogg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg