Meg som baby + mamma og pappa! JEG ER PÅ GRÅTEN

Hallo alle mine fine!

For litt siden bladde jeg i et foto album fra da jeg var liten og det var nesten så jeg begynte å gråte. Jeg syntes det var så koselig å se alle disse bildene og jeg fikk virkelig et heftig throwback. Det at jeg faktisk husker noen av disse tingene er helt sykt for dette er mange mange år siden!

Jeg så også bilder av da mamma var gravid med meg. De bildene velger jeg å ikke legge ut her på bloggen! Det var seriøst noe av det sterkeste jeg har sett. Bare hvor glade mine foreldrene var og hvor spente dem var på å møte meg rørte meg virkelig.

Altså, hvor søte var ikke mamma og pappa? Haha. Så var det meg da, potte sur… Her var vell foreldrene mine 21/22 år?! Det er helt sykt å tenke på at her var dem like gamle som det jeg er nå.

Sinnataggen!

Hva er det jeg har på meg? Haha..

Herregud så gøy det faktisk var å se disse bildene.. Jeg anbefaler virkelig alle til å ta en titt på gamle bilder!

Idag er en rolig dag for meg haha! Så nå skal jeg slappe litt av videre. Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre! Love you all.

38 kommentarer

Siste innlegg