Bildene som aldri kom på bloggen – De verste bildene. JEG ER FLAU

Hallo alle mine vakre♡

Enda en runde med masse stygge og mislykka bilder av meg.. Dette vet jeg er veldig morsomt for alle andre enn meg selv og jeg vet det er mange som setter pris på at jeg legger ut slike bilder. Det skjønner jeg veldig godt, for jeg elsker slike innlegg selv og jeg elsker at folk ikke tar seg selv så høytidelig og seriøs. 


Herregud, jeg blir så flau.. Jeg klarer ikke skjønne hvorfor jeg gjør dette mot meg selv! Uansett, jeg håper dere fikk en god latter akkurat som meg! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere. Love you all♡

Jeg driver forresten å skriver ”ukens spørsmål” nå, så hvis det er noe du lurer på er det bare å kommentere det under her! Setter pris på det. 

26 kommentarer

Siste innlegg