Vil du reise med meg?

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har bare vært hjemme, jeg nevnte jo her om dagen at jeg begynner å bli dårlig. Jeg føler meg fortsatt ikke helt bra, noe som er så irriterende. Jeg håper virkelig jeg ikke blir verre. Det var nok bra jeg startet å pleie formen med en gang jeg merket at jeg brygget på noe. Vanligvis blir jo jeg alltid veldig dårlig når jeg først er syk. 

Jeg driver faktisk å ser på reiser på nettet, samtidig som The Kardashians står på TV’en. Jeg har hatt et lite Kardashian maraton idag, jeg elsker jo den familien. Uansett, jeg har drevet å sett på reiser. Jeg klarer jo ikke være på samme sted så lenge, spesielt ikke når jeg vet at jeg faktisk kan reise om jeg vil det. Det begynner også å bli sinnsykt kaldt her hjemme, noe jeg hater haha! Vinter og dårlig vær er noe av det verste jeg vet og jeg har lyst til å flykte med en gang.

Det eneste jeg faktisk sliter med er å finne noen jeg kan reise med haha. Jeg føler liksom ikke noen av mine venner kan. Enten så jobber dem, eller studerer, eller så har dem en kjæreste dem heller har lyst til å reise med! Jeg har jo lenge sagt at jeg har lyst til å reise jorda rundt, og et sted må man jo starte. Nå med det samme tenker jeg jo bare en liten sydentur, et sted jeg aldri har vært før. Kanskje du har lyst til å reise med meg haha? For det skjer ikke at jeg drar alene. Legg igjen en kommentar eller send meg en melding på Instagram (isabelleeriksen_) om du føler det akkurat som meg! 


Annonse – Undertøyet er forresten fra Lounge Underwear. Love it! 

30 kommentarer
    1. Yaaaas hahah har null venner selv å dra med! Har noen venninner som driver å drar alene hele tiden, men jeg kunne aldri gjort det..,
      Hadde lett blitt med deg!!

    2. Ha ha føler det akkurat på samme måte det er så kjipt! PS et fint sted å dra er Madeira det er en fin liten øy rett utenfor portugal det tar ikke så lang tid bare ca 3 timer flytur!😉❤️

    3. Hadde vært sykt kult å fylle friåret med en tur med deg!
      Elsker å reise å du er en person jeg ser veldig opp til.
      Det å oppleve nye plasser å ta bilder er noe jeg synes er veldig gøy!
      Hadde lett blitt med på en tur meg deg!:)

    4. Åååå, det hadde vært såå koselig å dratt med deg! Føler vi er ganske like ☺️ Spesielt når jeg ser videoene på kanalen til deg og Martine, føler nesten at jeg kjenner dere 😂💕
      Anyways!! Jeg ville absolutt ha blitt med hvis jeg fikk sjansen, og lykke til med å finne noen som vil være med! Det blir nok vanskelig 🙆🏼

    5. Jaaa! Feel the same 👆
      Vil gjerne blitt med på en ferietur!
      Sol, vin å avslapping hadde ikke slått feil 😍

    6. Villajoyosa er fantastisk!! Og tar bare 5/10 minutter inn til benidorm hvor det ligger store kjøpesentre

    7. Fy faen. Du synker så jævlig lavt. Tigger om reise… Du var en gang som passe smart og hadde sjel. Den har du nå solgt 😴

    8. Det hadde vært sykt p reise med deg men jeg er bare 13 år så kanskje litt for liten❤️❤️
      Du er verdens beste ELSKER DEG❤️❤️
      Xoxo❤️ Du er det beste forbildet💞
      Fra Sofie

    9. Jeg er 19 år gammel hente som bare for litt siden kom hjem fra 3 måneder ferie i LA. Jeg var på den ferien helt alene og ferien hadde ikke blitt så bra om jeg var med vennene mine. Jeg anbefaler veldig å prøve å dra på ferie alene. Jeg møtte mange nye folk og får venner som jeg aldri trodde jeg ville få. Du burde prøve å dra alene, man lærer masse og det er en ny opplevelse<3

    10. Hei eg vill gjerne det men eg er for ung.Du og Martine er eit stort forbilde for meg.Eg har lust å bli som deg og Martine nor eg blor stor😊💖💕😘💞

    11. Hadde lett ville reist på tur med deg.du er superkul og et stort forbildet.et tips, eit fint sted og reise er bulgaria,der er det syyyykkkkkkt fint!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg