Få større pupper på 1-2-3. Slik sminker jeg puppene

FØR – ETTER

Hallo alle mine fine♡

For litt siden spurte jeg dere om dere hadde lyst til å se hvordan jeg sminker puppene mine. Jeg nevnte at jeg sminker puppene noen ganger og at det faktisk fungerer. Slike ting som dette syntes jeg er så fint at man kan gjøre med sminke, man kan jo bare vaske det av med en gang om man vil det. Før jeg tok silikon gjorde jeg dette hele tiden. Det er jo helt sykt hva sminke faktisk kan gjøre, spesielt om man legger skygge og highlight på rett sted. 

Slik ser det ut før jeg har brukt noen produkter. Jeg starter med å bruke et vanlig solpudder, mitt er fra Makeup Mekka. 

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Solpudder påfører jeg i kløften og rett over puppene. Du kan se godt på bildet under hvor jeg har lagt produktet.

Processed with VSCO with f2 preset

Deretter er det veldig viktig å blende dette ut slik at det ser mer naturlig ut og at det ikke er så sterke linjer. 

Processed with VSCO with f2 preset

Tid for highlight. Min favoritt! Jeg bruker en highlighter fra Makeup Mekka. 

Dette påfører jeg også i kløften, men også oppover på brystet. Jeg bruker også highlighter på selve puppen! 

Ooog VOILÀ! 

Tenk at sminke kan gjøre så mye. Forskjellen er jo enorm og jeg fikk nesten litt sjokk selv da jeg så bildene jeg knipset haha! Uansett, jeg håper du likte denne lille opplæringen. Kommer du til å gjøre dette selv?

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

42 kommentarer

Siste innlegg