NY VIDEO- CHILLI CHALLENGE GONE WRONG

Hallo alle vakre♡

Søndagskveld og endelig ny video på YouTube kanalen til Martine og meg! Denne gangen gjorde vi noe vi har prøvd å styrt unna, nemlig chilli challenge. Jeg er jo veldig glad i sterk mat og har prøvd å mast på Martine om en slik video. Endelig skjedde det! 

Men, det ble ikke akkurat som vi forventet! Jeg trodde det skulle bli både svette, tårer og puste anfall. Vi bestemte oss for å prøve oss på en ny chilli challenge med den sterke chillien på markedet. Eller, Martine bestemte seg for det haha.. Jeg derimot håper nesten vi slipper det haha!

Uansett, om vi får over 2000 likes på denne videoen på YouTube skal vi lage ny video med den sterkeste chillien. Æææ!! Så hvis du vil se oss prøve igjen, og se oss skrike i smerte og tårer er det bare å gå inn på YouTube og like videoen. 

Gjerne abonner på kanalen vår, den finner du HER. Da blir jeg glad! 

4 kommentarer
    1. Hvordan var det og være verdens 2 første til og smake på verdens sterkeste chili dragepust? Folk er jo trosalt livredd for og smake på den siden det er stor sannsynlighet for at de dør vis du spiser den. Og forresten den ble dyrket med en feiltagelse i wales i år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg