Photoshoot in the woods + Jeg fikk sjokk

//annonselenker

GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA NLY/DENIM HER.

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en liten kveldstur i skogen! Jeg lovte jo meg selv å trene i dag, det skjedde jo ikke så jeg tok meg en liten tur i skogen i stedet for. Kamera og mamma ble også med, vi smalt inn en liten photoshoot! Og bare for å se det mildt, jeg hadde aldri trodd at bildene faktisk skulle bli så fine! Jeg elsker de, og jeg er helt sikker på at det blir flere turer i skogen fremover haha!

Det var også deilig med litt frisk luft, og en liten kveldstur! Selvom jeg aldri innrømmer det så setter jeg pris på at vi faktisk bor litt unna Oslo sentrum. Vi har både skog og privatliv ute i hagen, noe som er veldig deilig til tider. Flytte til byen er nok noe jeg kommer til å gjøre uansett etterhvert, men å ha noen her oppe da blir rett og slett prima!

Nå skal jeg faktisk redigere litt videoer og se på en serie jeg holder på med på Netflix så klart. Det står jo alltid på i bakgrunnen! Kos dere masse videre i kveld babes, vi blogges! Love you all♡

18 kommentarer

Siste innlegg