Bildene som aldri kom på bloggen – Jeg ser dopa ut..

Heihei alle mine fine♡

Som blogger tar man som regel masse bilder hver eneste dag. Det er mange bilder som må til før man får det perfekte bildet, resten av kamerarullen ser jo sånn ca. ut som dette.. 


Her ser jeg jo nesten litt dopa ut.. Jeg er ikke det, er bare midt i ett blunk 😉


Jeg skjønner ikke hva jeg prøvde på her, haha… Det ser jo absolutt ikke bra ut! 


Jeg blir nesten litt flau.. Hva er det jeg driver med haha!! 

Et lite tips: Når man blir tatt bilder av nedenfra med kjole, IKKE stå sånn her!! 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg velger å legge ut mislykkede og stygge bilder av meg selv. Jeg vet at det er noe dere syntes er morsomt og folk setter pris på at jeg ikke tar meg selv så seriøst! Selvironi er bra. Det er jo også veldig morsomt haha.. Håper du lo godt av bildene, slik som meg!
Ha en fin kveld videre, vi blogges babes! Love you all♡

38 kommentarer

Siste innlegg