Dette ønsker jeg meg + RABATTKODE

//annonselenker

Hallo alle sammen♡

I det siste har jeg vært en del inne på forskjellige nettsider og bare tittet litt på klær! Jeg syntes det er morsomt og det gir meg alltid motivasjon til å kle meg fint og tips til hva som passer til hva! Jeg finner meg alltid et par favoritter som jeg selv ønsker meg. Derfor tenkte jeg å dele det med dere.

Det er høst nå, som betyr nye klær og en ny garderobe. Hvert fall for meg! Det er vell det jeg liker best ved høsten. Som dere vet er jo ikke jeg noe glad i shopping her i Norge spesielt ikke i butikker her. Derfor er det helt perfekt at man kan bestille klær fra butikker man ikke har i Norge på forskjellige nettsider. Alle disse favorittene er fra Nelly♡

MIN ØNSKELISTE

1. HER. 2. HER.

1. HER. 2. HER.

1. HER. 2. HER.

1. HER. 2. HER. 

1. HER. 2. HER.

Det er også rabatt på alle disse fantastiske klærne nå! Hvis du oppgir koden ”FALLDEAL” ved kassen, får du 15% ved kjøp over 500,- 20% ved kjøp over 1000,- og 25% ved kjøp over 1500,-

Ha en fantastisk kveld, og god shopping babes! Vi blogges, ta vare på hverandre. Love you all♡

14 kommentarer

Siste innlegg