Ibiza vibes outfit

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Akkurat nå sitter jeg i bilen med noen venner på vei til Drammen. Vi skal på festival i Stokke, men først skal vi på vors med et par andre flotte mennesker. Jeg bestemte meg egentlig ikke for å dra på denne festivalen før i går kveld haha.. Det vi skal på heter Ibiza vibes. Jeg har aldri vært der før, så jeg er veldig spent. Jeg håper det blir morsomt! Jeg er ganske glad for at festivalen ikke varer hele natten, da dette er ganske langt å reise for meg og de jeg reiser med. Vi må jo hjem i kveld! Det er noen venner av meg som startet opp og ”eier” denne festivalen, det er vell derfor jeg drar! Uansett, om du skal dit og ser meg så er det bare å rope ut.

BUKSE FRA NLY HER. BODY FRA NLY HER.

Jeg har med meg kamera idag så jeg skal få knipset et par fine bilder til dere. Jeg vet at dere elsker bilder! Nå er jeg nødt til å legge fra meg Mac’en, vi kjører inn mot Drammen nå hvor vors står på tur.
Ha en fin lørdag babes, ta vare på hverandre! Vi blogges senere. Love you all♡

4 kommentarer
    1. Hei, jeg flyttet til en ny plass i sommer og var ikke kjent med noen her. Igår var jeg på fest med klassen for første gang og da jeg kom merket jeg alkoholen veldig godt allerede, noe som vil si at jeg ikke var helt tilstedet på festen. Har du noen tips til hvordan jeg skal overleve de neste skoledagene som vil bli ganske flaut? Da jeg skrev masse i klassechatten på fb i fylla, skrev også til flere i klassa utenom klassechatten som heller ikke er så til å skryte av, tagga mange forskjellige i klassen på ting jeg kom over på fb som ikke ga mening osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg