VIDEO- USA HAUL// Alt jeg kjøpte i Florida

//annonselenker

God morgen alle mine fine♡

Da jeg var i USA for noen uker siden kjøpte jeg meg selvfølgelig et par ting. Herregud, det er så merkelig at det allerede er et par uker siden. Tiden går så fort og jeg føler jeg kom hjem for bare noen dager siden! Jeg savner det masse og lengter tilbake. Det var en del som ville ha en innkjøpsvideo fra USA, så jeg valgte derfor å lage en. Husk at hvis du ønsker noen videoer er det bare å kommentere hvor som helst så skal jeg/vi få prøvd å spilt inn. 

Husk å abonner på kanalen til Martine og meg, den kan du finne HER. Da blir jeg kjempe glad! 

Håper du liker videoen♡ Enjoy!

GENSER/BODY I VIDEOEN FRA NLY HER.

4 kommentarer
    1. Åhh nå har du nevnt Usa og Florida så sinnsykt mange ganger på bloggen!!! Blir serr lei. Håper det ikke kommer flere relaterte innlegg til USA fremover

    2. Jeg vil bare si at du å Martine er helt fantastiske! Å Sofie å Andrea, å Aleksander å Kevin..ja! alle dere fra paradise!❤️Bare elsker dere å dere fortjener ikke så mye hates som dere får! Dere må bare stå på! Dere er best å jeg bare digger dere! Hadde jeg forklart dere med ett ord hadde det vært: FORBILDE💓 dere sprer glede vær dag å jeg er bare deres største fan😌elsker dere så mye! Dere er utrolig flotte mennesker<3 å du er så syyyyt pen😻værtfall uten sminke😉😁men du er så flink til å sminke at du er nydelig med også da😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg