Jeg er redd for fremtiden + Jeg klarte ikke mer

//annonselenker
Processed with VSCO with b1 preset

Hallo alle sammen♡

Nå har jeg nesten akkurat kommet hjem fra et lite møte angående hva som skjer fremover med både jobb og livet. Jeg syntes alltid det er så vanskelig å snakke om dette, for man aner jo aldri hva fremtiden bringer! Jeg syntes det er så skummelt å tenke på, hvem vet hva jeg kommer til å gjøre om et år, om fem år, om ti år? Jeg aner ikke hva jeg har lyst til å gjøre i morgen engang haha..

Jeg vet at jeg har lyst til å fortsette med det jeg driver med nå. Både bloggen, YouTube og sosiale medier. Men det er jo ikke sikkert det går heller, eller at jeg plutselig en dag våkner å finner ut av at jeg har lyst til å bli kokk.. Tviler sterkt på det, men man vet jo faktisk aldri hva fremtiden bringer.
 
Jeg har tenkt den siste tiden at jeg må slutte å stresse så mye. Jeg er veldig stresset for tiden, jeg aner egentlig ikke hvorfor. Det er mye jeg vil gjøre og så mye jeg vil dele at jeg aner nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg tror rett og slett jeg bare må hoppe i det og ta sjanser.

Kanskje jeg skal dele alle mine tanker og meninger og bare drite litt i hva andre tenker? Rett og slett en åpen dagbok? Hva syntes dere om det?

Genser fra Bikbok HER.
 

Jeg var nødt til å kjøpe meg nikotinfri snus i ste.. Jeg er likevel stolt over meg selv. Nå har det snart gått to døgn og jeg har enda ikke tatt meg en snus! Det er ikke så veldig vanskelig syntes jeg, det eneste er vell at jeg føler meg helt fjern. Jeg er både svimmel, sur, litt skjelven og jeg vet ikke helt hva jeg tenker til tider. Det er faktisk vanskelig å sitte å trykke på tastaturet nå haha.. Uansett, jeg føler meg veldig flink og er stolt over at jeg faktisk klarer dette! Nå må jeg bare holde ut.

Processed with VSCO with b1 preset

Nå skal jeg dra å få hentet en pakke i posten. Jeg fikk akkurat hente melding! Jeg har jo ventet på enda mere klær fra Nelly! Det er så deilig at den meldingen endelig kom. Når man venter på noe klær eller pakker og man føler en ”jobb” ligger litt på vent da føles det virkelig bra haha. Da får jeg kanskje tatt noen bilder idag da! Gleder meg til å vise dere alt jeg har bestilt meg. Det er så fint! 

Vi blogges babes, ha en fin dag videre! Ta vare, love you all♡

14 kommentarer

Siste innlegg