Det er vanskelig..

Hallo alle vakre♡

Hvordan har dere det? Jeg skal ærlig innrømme at dagen min har vært ganske vanskelig.. Jeg har ikke tatt en eneste snus og jeg føler meg helt merkelig. Jeg har abstinenser herfra til himmelen og jeg føler meg bare skikkelig rar og svimmel haha.. Det føles ikke godt i det hele tatt. Jeg håper ikke dette varer så altfor lenge. Kanskje noen kan svare meg på det? De første dagene er vell det verste?  

Jeg vil si tusen takk til alle dere som har kommet med fine tips og som støtter meg. Det gjør det hele alltid mye lettere! Jeg håper virkelig jeg klarer å slutte denne gangen, det hadde vært så kult om jeg faktisk klarte det! 

Jeg våknet ganske tidlig idag. Jeg skulle egentlig på to møter, men begge møtene ble avlyst og utsatt. Jeg hater når det skjer haha, den dagen jeg faktisk klarer å stå opp tidlig og er skikkelig motivert blir det jeg skal avlyst. Uansett, jeg får håpe jeg er like motivert dagene fremover. Selvom humøret sikkert ikke kommer til å være på topp! 
Jeg var i butikken i ste, nettopp fordi det fristet virkelig med ett eller annet å tygge på og ha i munnen, det endte med at jeg kjøpte meg bær, kjeks og selvfølgelig tyggis som jeg har fått masse tips om! 

Nå skal jeg straks begynne å fikse meg litt. Jeg skal på besøk til en venninne jeg ikke har sett på lenge så kommer til å bli gøy. Jeg aner ikke hva planen er, men jeg er sikker på at vi finner på noe! Hun foreslo faktisk å ta meg med til et gammelt hus hvor det spøker, jeg elsker jo sånne ting og klarer ikke si nei til slikt! Vi får se hva det blir til. Uansett, ha en fin dag babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg