Outfit Details

//annonselenker


Body/genser fra NLY HER. Bukse fra Denim HER

Hey babes! 

Elsker dette antrekket jeg har valgt ut for dagen, det er en av de mange klesplaggene jeg bestilte her om dagen! Alt har ikke kommet enda dessverre, men jeg regner med resten kommer i starten av neste uke. Og da blir det masse bilder! 

Nå er jeg nødt til å forte meg å spille inn en video til dere, jeg skal filme innkjøpene mine fra USA. Det kommer ikke til å bli en lang video, for overraskende nok kjøpte jeg veldig lite.. Jeg angrer egentlig litt på det haha. Er nok derfor jeg gikk litt crazy på Nelly her om dagen. Litt trøste shopping haha.
Uansett, tiden begynner å løpe fra meg, jeg skal jo spise middag hos pappa. Senere er det ut en tur. Jeg gleder meg og håper kvelden blir fin.

Hva skal du idag?

Kos dere masse idag babes, ta vare på hverandre! Vi blogges, love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg