Ukens spørsmål// Sex for første gang, kroppspress, mobbing, farge håret? ++

Hvor mange timer bruker du på bloggen?
Det er nok mye mer enn hva folk tror.. Jeg bruker jo så å si hele dagen! Jeg tenker ut ideer og tenker på hva jeg kan skrive om hele tiden. Selve innleggene tar også mye lenger tid enn hva folk tror! Dette innlegge for eksempel, som egentlig er et veldig enkelt innlegg har vell tatt en halvtime+. Bilder er jo også veldig viktig og det tar lang tid og mange bilder til før jeg er fornøyd.

Hvor gammel var du første gangen du hadde sex?
Jeg var 15 år gammel, fylte 16 et par mnd etter dette! 

Bruker du linser?
Nei det gjør jeg ikke. Jeg har faktisk prøvd fargelinser før, men jeg klarte ikke å sette de på haha. Jeg tror jeg sto nesten en halvtime å prøvde, og det var bare på det ene øyet.. Ubehagelig syntes jeg også det er! 

Ville du valgt å ikke dusje på et år eller ikke pusse tennene på et år?
Hmm, oj den var vanskelig! Jeg tror ikke jeg klarer å velge haha. Kanskje ikke dusjet på et år. Om man ikke pusser tennene kan det jo bli skader på tennene man ikke kan fikse. Hva skjer om man ikke dusjer på et år? Det skjer vell ingenting annet enn at man går rundt å lukter vondt og er møkkete..

Hva gjør du for å holde deg tynn?
Jeg prøver å spise så sunt som mulig, og spise litt mange ganger om dagen isteden for å spise masse to ganger om dagen. Det er ikke alltid, men jeg prøver. Jeg er også ganske heldig med forbrenningen min! 

Har du fortsatt kontakt med noen fra PH?
Ja, det har jeg. Ikke mye, men litt. Det er sjelden jeg prater med folk på meldinger, utenom Martine da selvfølgelig. Møter jeg noen ute på byen eller om alle fra Paradise har planer sammen prater jeg så klart med alle sammen. Jeg har ikke kranglet med noen!

Følte du kroppspress på ungdomsskolen? Ble du mobbet?
Nei, jeg følte aldri på noe kroppspress sånn egentlig. Da jeg gikk på ungdomsskolen trente jeg jo hele tiden og holdt meg egentlig litt for meg selv. Jeg gikk på turn som jeg har skrevet om masse her på bloggen før! Jeg har blitt mobbet, men det var mest på barneskolen.

Hvordan takler du fans som kommer bort til deg?
Jeg syntes det er kjempe koselig. Jeg sier aldri nei til bilder! Noe som selvfølgelig er litt irriterende er snikbilder, hvorfor ikke bare komme bort isteden? Det er jo så mye koseligere. Jeg elsker også å stå å prate med dere, det er det ofte jeg gjør hvis noen kommer bort! Slår av en prat, rett og slett! Love you♡

Er det vondt å ha sex?
Det er ubehagelig å ha sex første gangen. Etterhvert blir det jo bedre og bedre! Det kan selvfølgelig være vondt noen ganger selvom man har hatt masse sex.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvordan er forholdet mellom Aleksander og deg?
Det er greit det! Ingenting å klage på. Det er jo kjæresten til min bestevenninne så det sier seg jo selv at jeg henger meg på dem innimellom når dem er sammen og når Aleks er i Oslo. Og det er bare koselig! Han er en fin fyr.

Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg har vell bare hatt en kjæreste. 

Hva syntes du om at Kristine Ullebø irriterer seg over Paradise bloggere?
Oj, det visste jeg ikke engang haha. Jeg bryr meg egentlig veldig lite om hva folk tenker om meg. Hun skal få irritere seg over akkurat hva hun vil! Men om hun dømmer, da syntes jeg det blir feil! Jeg kjenner ikke henne og hun kjenner ikke meg. Uansett om jeg har vært med på Paradise eller ikke så skal jeg få lov til å gjøre hva jeg vil, selvom det er å blogge! 

Hvor mange har du hatt sex med?
Jeg håper du forstår at det har jeg ikke lyst til å svare på! Jeg har ikke hatt sex med så veldig mange, men jeg vil uansett ikke at mange tusen mennesker skal vite alt om sexlivet mitt! 

Blir du noen gang lei av å blogge?
Ja, haha.. Det er mange ganger jeg bare tenker det at jeg ikke orker å blogge en dag. Det er faktisk ikke lenge siden jeg hadde en sånn dag. Samtidig har jeg alltid lyst til å blogge og skrive til dere! Jeg får dårlig samvittighet om det er mange som klikker seg inn på bloggen min utenat jeg har kommet med noe nytt. Det er også det som gjør det ganske vanskelig å blogge! Nye ideer og alltid ha noe bra å komme med. Det er ikke alltid like lett! Så tips setter jeg alltid pris på.

Hvis du skulle farget håret til en crazy farge, hva hadde du valgt?
Hmm, hva er en crazy farge egentlig? Jeg har faktisk tenkt litt på rosaskjær i håret! Hvem vet kanskje det er noe jeg planlegger 😉 Uansett, om jeg skulle farget håret til en litt crazy farge hadde det nok blitt rosa eller lilla! 

13 kommentarer

Siste innlegg