Nye favoritter – dette er ikke likt meg

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg faktisk gått litt crazy inne på Nelly haha.. Dette er ikke likt meg og jeg pleier aldri å kjøpe så mye som jeg har gjort nå på nettet. Jeg pleier jo som jeg har skrevet mange ganger bare å kjøpe klær når jeg er i utlandet på shoppingturer! Uansett, jeg fant så masse fine ting på Nelly nå som jeg har lyst til å vise dere. Det er noe jeg allerede har bestilt meg hjem, men andre ting som jeg vurderer å klikke hjem. Altså favoritter. Det er også en del salg nå!

Nå som det er høst er det alltid morsomt med litt nye klær i garderoben. Jeg er også veldig lei de klærne jeg har nå. Som de fleste har fått med seg var jo jeg akkurat på ferie i USA, og merkelig nok kjøpte jeg nesten ingenting av klær. Jeg har tenkt til å spille inn en innkjøpsvideo derfra, så da ser dere faktisk hvor lite jeg kjøpte med meg. 

♡På vei hjem til meg♡


1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

♡Andre favoritter♡

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER
1. HER 2. HER

Jeg kommer selvfølgelig også til å legge ut bilde av alle klærne jeg har bestilt når jeg har fått dem, slik at dere ser de på! Det kan jo faktisk se helt annerledes ut enn det det gjør på bilder. 

Hvor fint var ikke dette? Hva syntes du om klærne? Er det noe du har klikket deg hjem også?

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg