Derfor vil jeg ikke si hva jeg stemte

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Jeg har det helt greit og har akkurat sminket meg litt og spist frokost! Idag skal jeg nemlig filme litt til dere både alene og sammen med Martine. Uansett, hva syntes dere om resultatet fra valget? Jeg syntes det er helt greit at det ble som det ble. Jeg er som de fleste vet ikke så veldig aktiv når det gjelder politikk, jeg vet ikke så veldig mye om de forskjellige partiene. Jeg vet såpass mye at jeg er fornøyd med dem jeg stemte på!

Det er en del som lurer på hva jeg stemte og jeg har ikke svart på disse kommentarene, det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Jeg ønsker ikke å skrive på en blogg på nettet hva jeg valgte å stemme, rett og slett fordi jeg ikke orker at folk kan kommentere anonymt og komme med anklagelser på nett. Det er veldig mange som syntes det er morsomt virker det som, å kommentere dritt til andre og dra andre ned. Uansett om man har en grunn til det eller ikke!

Jeg har ikke noe problem med å fortelle folk hvem jeg stemte på, det er mange som vet hva jeg stemte. Men å skulle skrive dette på en blogg og prøve å påvirke andre var noe jeg rett og slett lot være. Det er mange bloggere som har påvirket og skrevet sine meninger på sine blogger og det er greit nok det, men jeg ville ikke være en av dem! Jeg håper de fleste forstår og selvom jeg ikke ønsker å fortelle flere tusen mennesker hva jeg stemte på via en blogg man kan kommentere anonymt på, betyr ikke at jeg har stemt verken FrP eller AP. Et valg skal være personlig og man skal ikke bli påvirket til å velge noe man ikke har lyst til fordi din venn eller ditt forbildet har gjort det! 

Man skal stå for sine meninger selvfølgelig, og det gjør jeg! Det betyr dog ikke at jeg er nødt til å skrive om dette på nettet.

Uansett, nå er det fire år til neste gang og godt er det! Nå skal jeg se litt på min nye favorittserie på Netflix, før jeg drar til Martine for å filme litt. Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere! Love you all♡

12 kommentarer

Siste innlegg