19 Kjappe..

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Idag har jeg en liten motiverende dag og har så å si ingenting å blogge om.. Derfor tenkte jeg å henge meg på denne trenden med et par kjappe og morsomme spørsmål og svar. Enjoy♡ 

Hvor høy er du?
Jeg liker å tro at jeg er 170cm ca haha. Men jeg tror jeg er rundt 167cm – 168cm.

Hvor gammel er du?
Jeg er 20 år gammel. Jeg blir 21 om ikke så alt for lenge og det gleder jeg meg masse til. Den 10. november blir jeg 21. 

Lever du av bloggen?
Akkurat nå lever jeg av blogg, YouTube og sosiale medier. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er rik og tjener massevis med penger. Men den dag idag klarer jeg meg helt fint!

Blondt eller brunt hår?
Jeg har jo hatt begge deler, og kan ærlig si at jeg trives best som blond. Jeg har naturlig bittelitt mørkere hår enn det jeg har nå.

Hjemmefest eller utested?
Det kommer faktisk veldig an på. For at jeg skal trives på hjemmefest må det være mennesker jeg syntes er morsomt å være med og lager liv. For at jeg skal like å dra ut på byen må jeg alltid dra med folk jeg har det gøy med og folk jeg kan stole på. 

Høye hæler eller lave sko?
Jeg syntes helt klart det er finest med høye hæler og jeg er faktisk ganske flink til å gå på dette også. Det eneste problemet er jo at man får vondt i bena om man skal gå med disse lenge så det er faktisk sjelden jeg går rundt med høye hæler. Skulle ønske jeg kunne gjort det oftere, for jeg elsker det!

Strand ferie eller storby ferie?
Oj, kan jeg si begge deler? Haha, jeg elsker både strand og storby så utrolig mye. Det kommer jo også selvfølgelig an på hvilken tid på året man er. Er det varmt velger jeg vell strand ferie, er det kaldt må det bli storby!

Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 preset

Favoritt app på tlf?
Dette var et enkelt spørsmål. Samtidig som det ble litt vanskelig for jeg har to apper jeg bruker hele tiden. Instagram og Snapchat. Må jeg velge en blir det nok Instagram. Nå kan man jo legge ut Mystory der også!

Hvilken øyenfarge har du?
Jeg har mange forskjellige farger faktisk. Øynene mine endrer seg også litt etter årstidene. På sommeren har jeg mye grønnere øyne enn det jeg har på vinteren. 

Sove med eller uten klær?
Jeg sover nesten alltid naken.

Singel eller forhold?
Nå er jeg singel og trives helt greit med det. Selvfølgelig hadde det ikke vært feil å få seg en kjæreste snart! Jeg har jo vært singel så lenge jeg kan huske og det kan jo bli litt kjedelig i lengden syntes jeg! 

Hvem har du vært mest sammen med idag?
Idag har jeg bare vært hjemme, og stemt selvfølgelig. Så jeg har vært mest med meg selv og mamma som jeg dro å stemte med! Love her.

Når våknet du idag?
Alt for sent herregud. Jeg tror jeg fortsatt har litt jetlag etter USA. Jeg må bli flinkere og skal prøve å legge meg tidlig idag, selvom jeg er ganske sikker på at det ikke går..

Hvem ringte deg sist?
Søsteren min Julie. Morsom samtale faktisk! Hun fortalte meg utrolig kul nyhet!! 

Hvem ringte du sist?
Jeg ringer så å si aldri noen, så den siste jeg ringte tror jeg faktisk var Martine. I går eller noe haha!

Hvor mange puter har du i sengen?
Akkurat nå har jeg tre. Merkelig nok havner alle unntatt en på gulvet i løpet av natten.

Hva er den største premien du har vunnet?
Premien fra Paradise Hotel. Jeg spiller aldri noe man vinne premier på, jeg har liksom ikke trua..

Hva har du spist idag?
Idag har jeg bare spist et eple og en og en halv baguett med ost og skinke. Skal lage meg noe mat etter jeg har blogget tenker jeg!

Hvilken film har fått deg til å gråte?
Jeg begynner seriøst å gråte av alle slags filmer.. Den som fikk meg til å gråte sist var vell Dear John! 

9 kommentarer

Siste innlegg