Fyyfaen, er det mulig!!! Dette er virkelig ille..

Heihei♡

Beklager for voldsomme ord i overskriften, men det er sånn jeg føler meg akkurat nå! Nå er jeg virkelig så utrolig oppgitt over meg selv, jeg skjønner seriøst ikke at det er mulig. Jeg som er så avhengig av denne tingen og jeg som ikke klarer å leve uten denne klarer å glemme noe av det viktigste jeg eier. Du kan jo prøve å gjette deg til hva jeg klarte å glemte? Jo, telefonen min!!

Jeg glemte telefonen min der jeg bodde i Florida og merket det først nå, når jeg var på flyplassen. Jeg er virkelig stresset fra før av og hadde ikke noe lyst til å reise herfra. Både på grunn av denne lange reisen jeg har foran meg og på grunn av at jeg elsker dette stedet. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å be til Gud om at jeg rekker flyet! Det er kun en time til flyet går og jeg har ikke kommet meg ordentlig inn på flyplassen, jeg har sjekket inn og levert bagasjen så jeg håper virkelig det ikke er lang kø gjennom sikkerhetskontrollen. For telefonen må jeg få tak i!

 Processed with VSCO with b1 presetSlik ser jeg ikke ut nå idag for å si det sånn..

Heldigvis merket jeg at jeg hadde glemt telefonen min rett etter at jeg hadde sjekket inn bagasjen og til det fortsatt var en time igjen til flyet mitt gikk. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre for å få tak i venninnen min som hadde kommet seg 20 minutter unna allerede. Jeg løp seriøst rundt i full panikk og det kan umulig ha sett bra ut. Jeg spurte masse forskjellige folk om å låne telefon og Facebook og alt som finnes av sosiale medier, men ingen var særlig hjelpsomme.

Jeg kom endelig på at jeg hadde Mac’en i vesken (skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før), koblet meg til internettet til flyplassen og ringte venninnen min på Facebook i fullstendig panikk og ropte ut at jeg hadde glemt telefonen min. Hele flyplassen hørte sikkert dette.. De hadde jo selvfølgelig dratt på et kjøpesenter og var ikke hjemme der telefonen min befant seg. Heldigvis er dem så hyggelige å kunne kjøre hjem, hente telefonen min og komme tilbake og gi meg den.

Nå må jeg bare rekke flyet til Frankfurt. Det er en ganske lang tur så jeg vil helst slippe å miste det! Noen ganger forstår jeg meg virkelig ikke på meg selv. Altså er det mulig å være så sinnsykt idiot? Jeg fortjener virkelig en medalje for å være verdens glemske og dummeste person noen ganger.

Det øyeblikket jeg skrev dette innlegget satt jeg faktisk å ventet på telefonen min og hadde fullstendig panikk! Nå har jeg akkurat landet i Frankfurt og jeg rakk flyet med glans! Noe som gjør meg enda mer oppgitt er jo at jeg faktisk klarte å glemme noe inne i flyet denne gangen. Nå var det vell også noe viktigere enn telefonen min. Nemlig passet mitt!! Jeg skjønte ingenting da flyvertinnen kom løpende etter meg med passet mitt i hånden! Er det mulig sier jeg bare. Nå trenger jeg litt søvn merker jeg haha.. 

7 kommentarer
    1. Åå, jeg vet nøyaktig hvordan du hadde det, jeg har også klart å glemme telefonen min, men min historie er litt anderledes:) jeg skulle til spania i 14 dager med familien, jeg hadde pakket alt, alle var klare til og dra, vi gikk opp til bussholdeplassen, vi skulle ta bussen til byen, også tog til flyplassen, vi alle kom oss fint på bussen, alle satte seg ned, så satt vi nå bare der da å gledet oss til ferien;) jeg tenkte at nå er det på tide med en snap, så jeg tok hånda ned i lomma, tlf var ikke der, jeg sjekket gjennom alle mulige andre lommer og steder jeg tenkte den kunne ligge på, fant den ingen steder, jeg sa til de andre at jeg hadde klart og glemme tlfen min hjemme, alt de sa var at vi kan ikke dra tilbake nå, da rekekr vi ikke toget osv.. og det var min historie om at jeg måtte leve 2 uker uten telefonen min:((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg