Tan lines & no makeup

God morgen alle mine fine!

Dagen i går ble egentlig bare brukt på stranden, det går egentlig helt fint for meg for stranden er noe av det beste jeg vet. Noe som var helt sykt var at vi ikke klarte å være der i mer enn ti minutter.. Det var så sinnsykt varmt. Jeg har aldri vært borti lignede og det er ikke likt meg å ikke klare å ligge på stranden. Det blåste ikke og det var virkelig utrolig varmt. Det var nesten så det var vanskelig å puste! Null tull! 

Hva syntes du om bildene jeg tok i går? Jeg elsker dem og location var helt fantastisk. Det er nok ikke siste gangen vi er der. Neste gang må det bare være litt kaldere slik at vi kan overleve der haha.. 

Nå skal jeg få i meg noe mat og starte dagen. Jeg aner ikke hva vi skal finne på idag, det er jo skole for resten av gjengen så jeg får planlegge ett eller annet mens dem er på skolen. Ha en fin dag videre, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

22 kommentarer

Siste innlegg