Det har skjedd noe veldig trist..

 Processed with VSCO with c1 preset
Heihei dere♡

Nå har det faktisk skjedd noe ganske trist! De fleste har vell fått med seg at vi passet en hund her i Florida? Det har jeg hvertfall nevnt på Snapchat et par ganger og jeg nevnte det i den siste YouTube videoen som ble publisert i går. Nå har de som eier hunden vært å hentet han og det er litt trist haha. Dette var faktisk det første stedet Coby (hunden) ”bodde” og de som eier han bare leverte han her med en gang de fikk han.

Det syntes jeg er litt sykt i seg selv, de kjenner ikke de som bor i huset så veldig godt og valgte å forlate valpen sin i et fremmed hus i over en uke. Planen var at han bare skulle være her i noen dager, men det ble lenger. Jeg hadde aldri klart å levere hunden min som jeg akkurat hadde fått i et hus fullt av ungdommer som så å si aldri er hjemme! Han hadde det bra her, det er ikke det. Men han kunne nok hatt det bedre og i og med at vi ikke forventet at han kom til å være her så lenge og ikke visste at han ikke kunne noen ting lot vi han gjøre som han ville. 

Jeg syntes litt synd på Coby, fordi han har egentlig hele livet sitt blitt flyttet fra hjem til hjem. Han hadde først en familie som ikke ville ha han lenger, de lærte han heller ingenting. Nå er han 8 mnd og gjør fortsatt fra seg inne. I og med at vi ikke eide hunden trente ikke vi akkurat opp han heller. Etter min mening er han faktisk mye flinkere nå enn det han var når han kom hit. 

Coby følte seg jo hjemme her etterhvert og husker nok ikke eierne sine som akkurat kom å hentet han. Nå skal han bo på campus, som er på skolen. Jeg vet ikke helt hvordan det kommer til å bli for han heller, jeg håper bare det går bra. Jeg ble jo litt glad i han! Han var så søt og god.

Uansett nå skal vi straks ut, vi skal på en strand som ligger i nærheten. Senere må vi få i oss noe mat så har jeg lyst til å shoppe litt mer. Planen var egentlig å dra til en fornøyelses park, men det ble ikke noe av i og med at tiden bare løper fra oss hele tiden! Jeg har allerede kjøpt meg masse ting, og jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å ha plass i kofferten min. Derfor er jeg nok nødt til å kjøpe meg en liten kofferten jeg kan ha med meg på flyet hjem hehe..

6 kommentarer
    1. En venninne av meg har opplevd noe traumatisk for lenge siden som enda gjør at hun sliter og tenker mye på dette. Hun spør om hun bør fortelle om det som har skjedd til han hun liker, siden han støtter henne i masse.. men hun er redd for å miste han, fordi det er et så vanskelig tema å snakke om. Hun føler at å snakke med han hjelper da. Bør jeg si ja eller nei til at hun skal si det til han? Hilsen jente, 16 år

    2. Det høres litt trist ut ja men hunder tilpasser seg vel fort?men ikke alltid,ja må kjøpe en som går håndbagasje da,men husk at det blir mye å pakke ut igjen😉🤗

    3. Det er derfor folk ikke skal ha hund hva er vitsen å kjøpe seg en hund å bestemmer de seg for å ikke ha like vel sånne folk er helt stokk dumme 🙁 håper at de gir han vekk til ett menneske de tar vare på hundene. Men utrolig nydelig du hva på dette bilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg